fbpx

Vive, zapestnica ‘z glavo na zabavo’, razmišlja trezno namesto vas

Het Vive-polsbandje zorgt voor uw veiligheid terwijl u plezier heeft. Nee, het is niet overbezorgde moeder nee. 2, maar een ring die de mate van alcoholisme en uitdroging controleert en die van tijd tot tijd schudt om uw toestand te controleren. Tik om de stille buzz uit te schakelen om te bevestigen dat alles in orde is. Als je dat niet doet, brengt de Vive je vrienden hiervan op de hoogte, omdat hij ervan uitgaat dat je je drinkvermogen hebt overschat.

Een armband ima namreč politiko ‘pogojnega izpusta’, če se ji ne javite (beri jo deaktivirate), prek aplikacije sproži alarm pri prijateljih, ki ‘na terenu’ preverijo v kakšnem stanju ste. Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je bila zapestnica narejena za mlade, pri katerih je alcohol eden glavnih krivcev za spolne napade, prste pa ima vmes tudi pri številnih prometnih nesrečah.

Dobre vibracije niso samo tiste, ki prihajajo iz zvočnikov.
Dobre vibracije niso samo tiste, ki prihajajo iz zvočnikov.

Pitje in zabava sicer nista nujno slaba v samem jedru, a alkohol, sploh ko ga je preveč, ima to sposobnost, da iz ljudi dela marsikaj. Cilj Vive je, da stopi v čevlje zapestnic, ki jih sicer poznamo kot vstopnice za koncerte in zabave. Ko jo imamo enkrat na roki, jo preko toepassingen povežemo s svojim Facebook profilom in sinhroniziramo z družbo s katero smo prišli.

LEES VERDER: Frozen Beer Slushie Machine: de machine die bier koninklijk schuimt

Če malce parafraziram gre za aplikacijo »vsi skrbimo za enega, eden skrbi za vse« in ki poleg predoziranja prijatelja javi še njegovo lokacijo, tako da tudi na masovkah iskanje omaganca ne bo kot iskanje igle v senu.

Vive sklene krog prijateljstva, ki ga ne razdre niti alkohol.
Vive sklene krog prijateljstva, ki ga ne razdre niti alkohol.

Čeprav je zaenkrat le concept, ki je dobil nagrado na Microsoftovem sejmu Research Design 2014, pa je zapestnica Vive nekaj, kar mladina v prihodnosti potrebuje. Zakaj, si poglejte v videu.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.