fbpx

Iedereen verdient een tweede kans: deze kleermaker kleedt sociaal kansarme mannen

Iedereen verdient een tweede kans: deze kleermaker kleedt sociaal kansarme mannen

We kennen altijd het gezegde dat kleding de man niet maakt. Het is zeker waar dat iemands persoonlijkheid niet kan worden verbeterd of verslechterd door kleding, maar een goede outfit kan iemands uiterlijke verschijning zeker verbeteren.

Pogosto si ne želimo priznati, da osebo sodimo po zunanjem videzu, a wetenschap pravi, da potrebujemo le 10 sekund, da si ustvarimo vtis, ko osebo spoznamo. Nekateri pravijo, da knjige ne smemo soditi po platnicah, kar se tudi ujema z dejstvom, da ljudje prihajamo iz različnih družbenih in ekonomskih okolij, kar pomeni, da ni vsak zmožen vlagati sredstev v svoj videz.

V Združenih državah Amerike že nekaj časa deluje neprofitna organizacija Sharp Dressed Mancomes, ki pomaga moškim pri resocializaciji, predvsem tistim, ki so prišli iz zapora of rehabilitacije in iščejo werkgelegenheid. Ustanovitelja te organizacije Christopher Schafer in njegov sin Seth sta ugotovila, da Schafer lahko obudi svoj talent krojača in hkrati pomaga najbolj ogroženim moškim. Dus se je odločil, da bo začel šivati oblačila za tiste, ki to najbolj potrebujejo.

Christopher vsako obleko naredi po meri glede na osebnost moškega. Med tednom tudi zbirata donacije različnih moških, ki imajo po meri narejene obleke, a jih ne nosijo več. Vsako sredo tako ljudje iz socialno ogroženega okolja pridejo pomeriti kleren, se postriči in pojesti topel obrok.

Schafer se je tudi boril z zasvojenostjo, zato razume, kako pomembno je dobiti drugo priložnost. ”Resnično mislim, da je najbolj pomembno, da se človeka spoštuje. In nekateri od teh fantov (ki so na fotografijah) niso bili spoštovani in niso spoštovali samih sebe,” je povedal za PBS.

Jim bodo te obleke vrnile izgubljeno?

Galerija: Moški v oblekah

Meer informatie

Meer informatie:
sharpdressedman.org

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.