De opvolger van de Golf Plus, nu bekend als de Sportsvan, kwam naar ons toe gereden. Zoals de naam doet vermoeden, is hij zowel qua uiterlijk als rijeigenschappen beduidend sportiever dan zijn voorganger, en biedt hij tegelijkertijd een zeer ruim interieur, waardoor hij nog gezinsvriendelijker is dan het model dat hij vervangt. Naast het uiterlijk deelt hij ook de uitrusting en motorversies met de Golf.
Sportsvan kljub novemu imenu predstavlja logičnega naslednika uspešnega golf plusa, ki je bil po mnenju kupcev preveč podoben pravemu hišnemu srednjemu enoprostorcu touranu, za to so novo generacijo od tega odmaknili in približali golfu. Vsaj kar se tiče voznih lastnost, ne pa tudi glede prostornosti. Od golf plusa het is zo 13 centimetrov daljši in 5 širši, obenem pa za 4 nižji, kljub bolj položno postavljenemu vetrobranskemu steklu pa v svoji notranjosti ponuja več prostora, kolikor ga je v golfu plus.
Sportsvan pa je tudi 8,3 centimetra daljši in 12,8 centimetra višji od golfa, medosna razdalja pa je daljša za 4,6 centimetra. Zaradi položnega vetrobranskega stekla, odsotnosti strešnih nosilcev in proti zadku hitro padajoče linije streha pa sportsvan deluje nižji kot je v resnici, pa čeprav v tem pogledu golfa prekaša za 12 centimetrov.
Prostornosti vprid dokaj ravno odsekan zadek v sebi skriva od 520 do 1.520 litrski prtljažnik, večji uporabnosti prtljažnega prostora vprid pa ima še naklonsko prilagodljiv naslon zadnje klopi, ki je deljiva v razmerju 40:20:40. Poleg tega je slednja tudi vzdolžno pomična za 18 cm, s čimer osnovni prtljažnik naraste na 590 litrov.
LEES VERDER: Volkswagen mikt op een kleinere CC
Paketi opreme so enaki tistim pri običajnem golfu, največ novosti v primerjavi z modelom, ki ga nadomešča pa je predvsem na področju napredne tehnike. Novost tako predstavlja sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, ki obenem pri parkiranju skrbi, da z bokom vozila ne bi zadeli sosednjega vozila. Poleg tega pa ima sportsvan na voljo večino danes znanih assistentiesystemen, ki jih VW vgrajuje v druge hišne modele.
V notranjosti je največ oblikovnih vzporednic mogoče potegniti z sredinsko konzolo pri golfu. Za razliko višjega sedenja je tu voznikov delovni prostor na moč podoben. Se pa sportsvan kljub večji višini presenetljivo dobro pelje in je v tem pogledu prav tako bližje golfu kot modelu, ki ga nadomešča. S prvim si deli tudi paleto motorjev, kjer vsi ustrezajo normativom Euro 6. Na izbiro je pet znanih TDI in TSI motornih različic z močjo od 81- do 110 kW, vsi se ponašajo s tehnologijo blue motion, na željo kupca pa lahko pri vseh različicah ročni menjalnik zamenja DSG-automaat.
Za sportsvana boste v primerjavi s primerljivim petvratnim golfom plačali med 900 in 1.600 evrov več, cene pa se tako pričnejo pri 18.099 EUR na bencinski strani, za vstopnega dizla pa boste morali dodati še dobra dva tisočaka več. Uvoznik pa za določen čas na navedene cene ponuja še dodatnih tisoč evrov popusta.
Meer informatie op: volkswagen.si