Zagonska podjetja se za razliko od velikanov različnih industrij ne morejo zanašati na obilico sredstev, zato morajo svoje priložnosti iskati drugje. Skrivnost do uspeha se velikokrat skriva v inovativnem pristopu.
Nederlands bedrijf VanMoof, die zich bezighoudt met proizvodnjo električnih in pametnih koles, se je do nedavnega soočalo s težavnim problemom – njihovi izdelki, vredni več tisoč evrov, so med dostavo velikokrat staknili verwondingen, kar se je odrazilo v izgubljenem dobičku.
Mnogi bi pričakovali, da bo VanMoof začel uporabljati močnejše in bolj trpežne škatle, a se je proizvajalec koles odločil, da preizkusi mnogo bolj elegantno in cenejšo idejo.
Volgens de woorden Taca Carlierja, soustanovitelja podjetja, so odgovorni želeli najti odgovor na vprašanje, s katerimi izdelki kurirji ravnajo skrbno. Kmalu so se spomnili na embalažo za televizijo z ravnim zaslonom, dat is enake velikosti in oblike kot škatla, v kateri dostavijo njihova kolesa.
Nov način pakiranja je nemudoma obrodil sadove – pri VanMoofu so namreč ugotovili, da se je delež poškodovanega tovora znižal za kar 80 %.
Skrivnost do uspeha so zase želeli ohraniti kar se da dolgo, a se je načrt izjalovil, zato podjetje zdaj upa, da metode ne bodo začeli izkoriščati konkurenti. V tem primeru bi učinkovitost najverjetneje začela strmo padati.
Meer informatie:
vanmoof.com