fbpx

Begin vandaag nog: van het eten van ijs als ontbijt word je slimmer

Begin vandaag nog: van het eten van ijs als ontbijt word je slimmer

Če za zajtrk ješ sladoled, boš pametnejši. Vsaj tako trdijo japonski znanstveniki!

Tega odkritja se bodo posebej razveselili ljubitelji sladoleda in vsega sladkega. Če za zajtrk jeste sladoled, boste pametnejši! No, to pa je novica! Do tega spoznanja so prišli japonski raziskovalci tokijske univerze Kyorin na podlagi serije kliničnih testov, v katerih so primerjali mentalne zmožnosti posameznikov, ki so takoj po tem, ko so vstali, zaužili sladoled, in tistih, ki niso.

Testni subjekti so morali po jutranjem obroku reševati miselne teste na računalniku. V primerjavi s skupino, ki za zajtrk ni jedla sladoleda, so imeli precej boljši reakcijski čas en zij zijn bolje procesirali informacije, razlaga profesor Jošihiko Koga, vodja raziskave. Med izvajanjem so spremljali aktivnost možganov. Pri tistih, ki so zaužili sladoled, so opazili povišanje visokih valov alfa. V alfa stanju lahko hitro in učinkovito opravite katerokoli opravilo, poveča se sugestibilnost, sicer pa te valove povezujemo s povečano pozornostjo in manjšo občutljivostjo na dražljaje iz okolice.

Kevin odobrava.
Kevin odobrava.

To pa ni zgolj posledica nizkih temperatur sladoleda, saj v primeru mrzle vode rezultat niso bili niti približno tako dobri. Zanimivo, da so to sposobnost sladoleda odkrili šele danes, ko pa so se prve oblike sladoleda pojavile že 3000 let pred našim štetjem. Kitajci so tedaj sneg prinašali z gora in ga mešali s sadjem, medom in vinom. Sicer pa ni prvič, da mu pripisujejo ‘super’ moči. Leta 406 pred našim štetjem je sladoledu Hipokrat, grški zdravnik in oče stavka ”Hrana naj bo vaše zdravilo in vaše zdravilo naj bo vaša hrana.”, pripisoval zdravilne moči, saj da ta poživlja organizem in izboljša splošno počutje. Če ste torej pametni, ko jutri zjutraj vstanete, začnite dan s sladoledom. Če pa niste, pa ga tudi začnite, da boste. Pametni namreč.

Meer informatie

Meer informatie:
kyorin-u.ac.jp

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.