Lionel Messi i Kobe Bryant to zaciekli rywale w swoich dziedzinach, ale znaleźli sposób, aby ze sobą konkurować. Po bardzo udanej kampanii reklamowej Turkish Airlines w zeszłym roku, która osiągnęła ponad 100 milionów wyświetleń, zastanawiali się, jak wrócić do gry najbardziej poszukiwanych w Internecie. I wpadli na pomysł, aby uwzględnić w nim najczęściej wyszukiwane słowo poprzedniego roku: „selfie” lub „autoportret z telefonem komórkowym”.
Tako je nastala zabavna oglasna kampanja, ki prikazuje kako Messi in Bryant na različnih lokacijah sveta slikata sebe, ter te slike drug drugemu pošiljata. Seveda so vključene destinacija kamor leti družba Turkish Airlines. Slogan kampanje je »razširi svoj svet« in tako lahko spremljamo Messija z luštno opico na Tajskem, pred katedralo v Moskvi in potapljanjem na Maldivih, a Bryant odgovarja iz Kitajskega zidu, zasleduje morskega psa v južni Afriki in se spoprijatelji z levom.
Naj vas spomnimo, da sta zvezdnika v prejšnjem oglasu na letalu izvajala vse mogoče trike, da bi izpadla najbolj »kul« pred otrokom na letalu. Na koncu zmaga stevardesa , ki otroku ponudi sladoled. Takšne zabavne oglasne kampanje so vedno dobrodošle in upamo, da se bodo dogodivščine nogometnega virtuoza Lionel Messija in NBA All-Star prvaka Kobe Bryanta nadaljevala tudi naslednje leto.