fbpx

Fotografski dvoboj med Messijem in Bryantom

Lionel Messi in Kobe Bryant sta zaigrizena tekmovalca na svojih področjih, vendar pa sta našla način kako tekmovati med sabo. Po zelo uspešni oglasni kampanji lansko leto za Turkish Airlines, ki je dosegla več kot 100 milijonov ogledov, so razmišljali kako se spet vključiti v igro najbolj iskanih na internetu. Pa so prišli do ideje, da bi vključili kar najbolj iskano besedo prejšnjega leta: »selfie« ali po naše »avtoportret z mobilnikom«.

Tako je nastala zabavna oglasna kampanja, ki prikazuje kako Messi in Bryant na različnih lokacijah sveta slikata sebe, ter te slike drug drugemu pošiljata. Seveda so vključene destinacija kamor leti družba Turkish Airlines. Slogan kampanje je »razširi svoj svet« in tako lahko spremljamo Messija z luštno opico na Tajskem, pred katedralo v Moskvi in potapljanjem na Maldivih, a Bryant odgovarja iz Kitajskega zidu, zasleduje morskega psa v južni Afriki in se spoprijatelji z levom.

Naj vas spomnimo, da sta zvezdnika v prejšnjem oglasu na letalu izvajala vse mogoče trike, da bi izpadla najbolj »kul« pred otrokom na letalu. Na koncu zmaga stevardesa , ki otroku ponudi sladoled. Takšne zabavne oglasne kampanje so vedno dobrodošle in upamo, da se bodo dogodivščine nogometnega virtuoza Lionel Messija in NBA All-Star prvaka Kobe Bryanta nadaljevala tudi naslednje leto.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!