fbpx

Ekosystem urządzeń Google

Googlov eko siststem naprav

Google je pred nekaj dnevi Zemljane razveselil s svežim naborom tehnoloških napravic, ki so v takšni ali drugačni obliki med sabo lahko povezane. Strojna oprema lepo podpira programsko opremo, skupaj pa ponujata še najsodobnejše tehnologije, med katerimi najdemo tudi umetno inteligenco in obogateno resničnost. Vas zgodba spominja na kakšno drugo? Celostni koncept je bil najprej v Applovi domeni, ni bil? Bi naredili Googlu krivico, če bi dejali, da je ubral enako pot kot konkurent?

Ostanimo še malo pri drugi generaciji Googlovih napravic. Home Mini, Pixel 2, Pixelbook, Pąki pikseli, Daydream View I Google Clips tvorijo novo Googlovo družino.


Pri Googlu pravijo, da so jih izdelali od ‘na lewą stronę‘. To si lahko razlagamo, da so tehnologijo povsem prilagodili uporabniku in ne obratno. Česa si želimo, kaj potrebujemo in kako lahko to najhitreje uporabimo, to so vprašanja za tehnološke gigante, ki pravzaprav vodijo naša življenja. Glede na to, kaj nam Google zdaj ponuja in kako vidi svojo prihodnost, lahko sklepamo, da na nek način želi uloviti Apple.

Konec koncev so pri Googlu že z nakupom HTC-ja za vrtoglavih 1,1 milijarde USD nakazali, da jih ne zanima več samo programska oprema, ampak tudi strojna. Svojo programsko opremo želijo zapakirati v svojo strojno opremo. Na začetku leta so namreč odprli nov oddelek za strojno opremo ter kot vodjo ponovno najeli Motorolinega Ricka Osterloha. Nekaj mesecev pozneje se je v tehnološkem svetu ‘rodila’ družina Piksel. Govori se tudi, da si pri Googlu želijo razviti svoj čip. Vidite, kam pes taco moli? Bomo priča vojni med Googlom in Applom? Počakajmo še malo, a znaki so vsekakor tu.

Konec koncev pa nas lahko zanima samo, kaj dobimo v roke in koliko za to plačamo. In roko na srce, na voljo imamo na pretek odličnih tehnoloških napravic, pa ni pomembno, ali pripadamo Googlovi ali Applovi vojski.

Galerija – Googlov ekosiststem naprav

Więcej informacji

Więcej informacji:
shop.google.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.