Harley-Davidson to z pewnością jeden z najbardziej tradycyjnych producentów motocykli na świecie. To firma, która pozostaje wierna starej szkole produkcji koni stalowych. Ale nawet wraz z nimi czasy się zmieniają, a nowy Harley-Davidson Fat Bob jest zdecydowanie jednym z zwiastunów zmian w tej amerykańskiej firmie.
Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin z etykietą 107 odpowiednio 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 odpowiednio 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150 mm, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča Harley Davidson.
CZYTAJ WIĘCEJ: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI
Razmere na trgu so tako tudi Harley Davidson prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba, to może novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.
CZYTAJ WIĘCEJ: HARLEY-DAVIDSON GRE NA TRG ELEKTRIČNIH MOTORNIH KOLES
Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob
Więcej informacji:
harley-davidson-ljubljana.si