We wrześniu, kiedy odbywa się między innymi Europejski Tydzień Mobilności, marka Heineken zaskoczyła. To zachęca mieszkańców Lublany, Zielonej Stolicy 2016 roku, do częstszego korzystania z roweru i tym samym współtworzenia historii Miasta Rowerzystów.
Štetje kolesarskih kilometrov z aplikacijo Mesto kolesari pomaga graditi in obnavljati kolesarske steze po prestolnici. Ker je pomembno, da najdeš svoje mesto v mestu, se pridruži in jo naloži na svoj telefon. Uporabljaj tudi #mestokolesari na Instagramu in spremljaj zanimivo viralno podajanje unikatnega Heinekena kolesa. V le parih dneh so zaželeno kolo vozile @karmenzirovnik, @tjasha, @zivajaversek, @anjascnk … in ustvarile sledeče fotogafije;
Razišči #mestokolesari, slikaj še sebe. Heineken sicer s fotoaparatom lovi kolesarje tudi po prestolnici in na svojem Facebooku dokazuje, da mesto zares kolesari – in to v stilu. Naloži aplikacijo www.heineken.si/mestokolesari in se pridruži koristni in uspešni akciji.
Aplikacija – Mesto kolesari:
heineken.si/mestokolesari