fbpx

Nedopustne napake, ki so si jih privoščile trgovine, ki pa so v resnici smešne za umret

Napake v trgovinah

V trgovinah ni naključij. Postavitev izdelkov (izpostavljanje in pozicioniranje blaga) je skrbno premišljena, zato so napake, ki so si jih privoščile te trgovine, skrajno nedopustne, a po drugi strani izjemno posrečene. Nekomu jih je šef močno napel samo zato, da se mi lahko danes smejimo, da boli.

Lepo zloženo blago, pravilna razporeditev inventarja in nenazadnje tudi glasba v ozadju so dejavniki, ki močno vplivajo na to, ali bo stranka v trgovini pustila svoj denar. V trgovinah res ni naključji, razen, če imate nesposobne zaposlene ali takšne s smislom za humor, ki s svojimi potezami tako ali drugače pritegnejo pozornost. Vsaka reklama je dobra reklama, pravijo, napake pa se zgodijo tudi najboljšim. Blamažo si je nedavno privoščil tudi slovenski trgovec, ki je objavil oglasni plakat, na katerem je mrgolelo slovničnih napak.

CZYTAJ WIĘCEJ: Największe żarty kulinarne wszechczasów

Ne bo držalo ...
Ne bo držalo …

Nihče ni popoln – tega se zavedamo in nikogar ne obsojamo, ker grešimo tudi sami – toda nekoga so zaradi teh napak gotovo pribijali na križ in mu peli levite. Razen, če je imel zelo razumevajočega šefa, ki je v tem prepoznal šalo, ali če je bilo vse skupaj le del marketinškega načrta v obliki gverilskega oglaševanja.

Nedopustne napake, ki so si jih privoščile trgovine, ki pa so v resnici smešne za umret:

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.