fbpx

让高情商人士生活更轻松的 10 条规则

Foto: Allef Vinicius/ Unsplash

情商是感知、控制和评估我们自己的感受以及周围人的感受的能力。目前尚不清楚情商是否可以后天习得,或者是一种内在的特质,但众所周知,高情商的人不会做以下10件事。

1. Ne pustijo, da bi njihova čustva ostala neopažena

Samozavedanje je ena glavnih značilnosti ljudi z visokim kvocientom čustvene inteligence. To med drugim pomeni, da se popolnoma zavedajo lastnih občutkov in dobro razumejo, kako ti občutki vplivajo nanje in ljudi okoli njih. Ne dovolijo, da bi njihovi občutki ušli izpod nadzora in jih nikoli ne ignorirajo. Morda bolj razmišljajo s srcem kot z glavo, vendar so zaradi tega bolj občutljivi na lastna čustva in čustva drugih ljudi.

通过 GIPHY

2. Ne ignorirajo čustev drugih ljudi

Razumejo čustva drugih ljudi in se lahko predstavljajo v koži drugih ljudi. Nikoli ne zanemarijo čustev drugih ljudi, še več, želijo jih čim bolje razumeti, saj so zelo sočutni. Po izrazu obraza in govorici telesa lahko celo preberejo človekove občutke in lahko predvidijo potrebe drugih, ker so zelo dojemljivi.

3. Drugim ne dovolijo nadzora nad njihovimi občutki

Ljudje z visoko čustveno inteligenco so zelo občutljivi, vendar vedno poskušajo nadzorovati lastna čustva, ne glede na to, kaj jim govorijo drugi. Z drugimi besedami, ne bodo dovolili, da bi jim drugi pokvarili razpoloženje so zelo občutljivi, vendar vedno poskušajo nadzorovati svoje občutke, ne glede na to, kaj jim govorijo drugi. Z drugimi besedami, ne bodo dovolili, da bi jim drugi pokvarili razpoloženje. Slavijo življenje in imajo pozitiven odnos, tudi ko praznujejo sami. So vzdržljivi in ​​si hitro opomorejo od kakršne koli negativnosti, zavračanja, izdaje.

4. Izogibajo se miselnosti žrtve

Ker se popolnoma zavedajo lastnih občutkov, razumejo, da lahko samo oni nadzorujejo, kako se počutijo. Ne krivijo drugih, če imajo slab dan, in nenehno uravnavajo svoje občutke, da bi čim bolje prenašali vse, kar se dogaja okoli njih.če imajo slab dan, nenehno uravnavajo svoja čustva, da bi se lažje spopadli z vsem, kar se dogaja okoli njih.

通过 GIPHY

5. Niso samozadovoljni

Ljudje z visoko čustveno inteligenco vedno poskušajo doseči lastne cilje in si ne dovolijo biti pasivni. Verjamejo vase, se trudijo, da bi se znebili svojih strahov in vedno poskušajo ostati motivirani ne glede na ovire, na katere naletijo. Ne izogibajo se spremembam in se ne bojijo stopiti iz cone udobja, ker vedo, da bodo s tem spodbudili lasten mentalni razvoj in si utrli pot v boljšo prihodnost.

6. Ne dovolijo, da bi jih občutki premagali

Čeprav se čustveno inteligentni ljudje vedno zavedajo lastnih občutkov, se ne osredotočajo le na svoj notranji svet. Vedo, kdaj se osredotočiti na zunanji svet, saj se zavedajo, da si bodo, če bodo preveč živeli v svoji glavi, ustvarili težave, ki jih nikoli ni bilo. Zavedajo se svojih čustev, vendar jim ne dovolijo, da vladajo z njegovim življenjem.

7. Ne ignorirajo vzroka, zaradi katerega se tako počutijo

Čustveno inteligentni ljudje ne znajo le prepoznati lastnih občutkov, ampak tudi vedo, zakaj se tako počutijo. Vedno bodo pogledali malo globlje vase, da bi odkrili vzrok, da bi popolnoma razumeli, zakaj so se določeni občutki sploh pojavili in kako se z njimi soočiti.

8. Ne zapletajo se v nepotrebne konflikte

Ljudje z visokim kvocientom čustvene inteligence vedo, da so občutki energija, in razumejo, da morajo izbrati svoje bitke. Zapletli se bodo v oster prepir samo, če menijo, da si druga oseba zasluži razlago ali ko je njihova edina izbira, da se s to osebo soočijo.

9. Ne ukvarjajo se z ogovarjanjem

Razumejo, kako škodljivo je lahko ogovarjanje, in vedo, da iz ogovarjanja ne more biti nič dobrega. Z veseljem se bodo vključili v pozitivne, globoke in smiselne pogovore z drugimi, izogibali pa se bodo pogovorom, polnim negativnosti. Preprosto nimajo energije za nesmiselne pogovore in vzdrževanje površnih odnosov z ljudmi.

通过 GIPHY

10. Ni jih sram reči “ne”, ko morajo

Razumejo, da imajo ljudje meje, vključno z njimi samimi, in da ne morejo vedno vsem reči da. Poznajo svoje meje in pristajajo samo na tiste dejavnosti in zahteve, ki jih lahko razumno izvedejo in dosežejo.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。