事实上,你甚至不会对这样的事情从你的视线中消失感到惊讶。 Aspark Owl 仍然只是研发成果,因为我们还没有真正的公路版本。目前,我们甚至不知道需要多少马力来驱动这个设计精美的奇迹。
Kar zagotovo vemo, je to, da Aspark Owla sestavlja superlahko ogrodje 从 铝 和 碳纤维. Celo platišča so narejena iz 镁, da bi še dodatno zmanjšali vsak gram odvečne teže. Do zdaj je bila izdelava superšportnega avtomobila obsežen in skoraj nerešljiv projekt. S pohodom elektromotorjev in močnejših baterijskih sklopov pa je tudi izdelava superšportnika postala bolj dosegljiv cilj, saj se je v večini primerov zataknilo prav pri ustreznem pogonu. Hitrost od 0 do 100 km/h naj bi “Sova” dosegla v manj kot 2 sekundah, pri čemer že govorimo o zmožnostih, ki so boljše kot pri superšportnem Rimac概念一号.
Kaj bo še nastalo iz Aspark Owla bo še zanimivo videti. Zunanja podoba da vedeti, da gre za resno zverino, a kako resno, bo treba še malce počakati.
阅读更多: 超级运动员代码 0,KEN OKUYAMA 的又一杰作
Galerija slik: Aspark Owl
更多信息:
aspark.co.jp