fbpx

法拉利 Daytona SP3:法拉利工程师再次过剩

Ferrari Daytona SP3; Foto: media.ferrari.com

法拉利 Icona 系列推出了其系列中的第三款新车型。 Ferrari Daytona SP3 是对经典 Ferrari 设计的现代诠释,从 330 P3/4、350 Can-Am、512 S 等赛车车型中汲取灵感。

Ferrari Daytona SP3 izstopa zaradi svojega dizajna, ki je v celoti podrejen aerodinamiki in je predstavlja najbolj aerodinamičega Ferrarija do zdaj. Za pomoč pri aerodinamiki ne uporablja aktivnih komponent, ker pa sta bila aerodinamika in hlajenje motorja bistveni komponenti dizajna, ima Daytona obilico velikih odprtin in zračnikov. Celo v vratih lahko najdemo ʺodprtinoʺ, ki usmerja zrak proti hladilnemu sistemu.

Ferrari Daytona SP3; Foto: media.ferrari.com

Kljub velikim zračnim odprtinam, oblikovno izstopa zadek. Izstopajo vertikalne letvice, visoko nameščeni zaključki izpušne cevi in agresiven zadnji usmernik zraka. Zunanja podobo se povezuje z dizajnom v notranjosti. Sedeži so spojeni s šasijo avtomobila, stopalke pa so nastavljive in se prilagodijo potrebam voznika. Inovativni sistem Ferrari Human-Machine Interface omogoča vozniku, da ima roke skoraj vedno na volanu, preko njega pa lahko dostopa do 80% funkcij 车。

Ferrari Daytona SP3; Foto: media.ferrari.com

Motor, 6,5-litrski V12-valjnik, je sposojen iz modela 812 Competizione in je še za dodatne 3% lažji. Motor ima 840马力697 Nm navora, kar pomeni, da gre za najmočnejši motor, ki so ga kadar koli naredili pri znamki Ferrari. Zavrti se vse do 9.500 obratov v minuti, od 0100 公里/小时 pa se požene v le 2,86 sekundah. Pospeševanje do 200公里/小时 traja le 7.4秒. Pri Ferrariju žal niso navedli koliko Dayton bodo naredili, kot tudi ne, koliko bo posamezna stala. Prepričani smo lahko le, da številka ne bo majhna, prav vse bodoče Daytone, pa so po vsej verjetnosti tudi že razprodane.

更多信息

法拉利网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。