也许有点讽刺的是,兰博基尼 Huracan Sterrato 是第一款基于量产车的兰博基尼“SUV”,同时也是最后一款由非电气化发动机提供动力的车型。
兰博基尼 Huracan Sterrato ja za skoraj 4,5 centimetre bolj oddaljen od tal, v primerjavi z različico Huracan Evo. Z dvigom ima vzmetenje več tako imenovanega hoda, zaradi česar bo lahko Sterrato zapeljal tudi izven urejenih cest. Posodobljeni so bili vozni profili, pridružil pa se jim je še novi, Rally. Le ta bo omogočal vožnjo v primerih, ko bo podlaga omogočala manj oprijema.
Da gre za ʺterencaʺ, dokazujejo vizualni in drugi funkcijski dodatki. Aluminijaste plošče varujejo vitalne komponente na dnu avtomobila, sesalnik zraka pa je bil prestavljen proti zadnjemu delu strehe, da lahko vsesava zrak in ne prahu. Notranjost ponuja oblazinjenje iz alkantare in celo nekatere instrumente, primerne za vožnjo po brezpotjih.
Sterrata poganja 5,2-litrski V 10-valjnik z zajetnimi 610 konjskimi močmi 和 560 njutonmetri navora. Moč se prenaša preko avtomatskega 7速 dvosklopčnega menjalnika, pospeševanje od 0 到 100 公里/小时 pa zahteva le 3.4秒. Končna hitrost znaša 260公里/小时. Stranke si bodo lahko Sterrata omislile v kombinaciji 350 zunanjih barv in 65 odtenkih notranjosti. Na voljo bo le 1.499 primerkov, izdelovati pa jih bodo pričeli februarja prihodnje leto. Cena v tem trenutku še ni znana.