fbpx

Lidl 凭借灵感设计酸奶

Lidl 独特的 Yogurteka 项目的获胜口味是巧克力、橙子和肉桂。所谓的“灵感酸奶”将从 10 月 20 日起在 Lidl 的货架上出售。 Lidl Slovenia 与 Celeia Dairy 一起设计了整个 Lidl Yogurteka 项目。

酸奶 je nastal na predlog Lidlovih kupcev in preizkuševalcev. Med petimi finalisti je Lidlove kupce najbolj prepričal okus čokolade s pomarančo in cimetom. »Okus je fantastičen in ravno primeren za prihajajoče tedne, ko se bo jesenski čas počasi začel prevešati v praznično vzdušje. Čokolada, obogatena z aromo pomaranče in cimeta, pričara zmagovito kombinacijo okusov in prepričani smo, da bo všeč tudi kupcem,« je ob predstavitvi jogurta poudaril Rok Gabrovšek, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.

V komisiji za izbor najboljših okusov sta bila poleg predstavnikov Lidla Slovenija in Mlekarne Celeia tudi kuharski mojster 托马兹·卡夫西奇 in kulinarična blogerka Urška Fartelj (220 stopinj poševno). Komisija je imela kar zahtevno delo, saj so ljubitelji jogurta v prvi fazi oddali več kot 10.000 predlogov jogurta, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij.

Projekt kot plod uspešnega sodelovanja med podjetji
Lidl Slovenija, ki danes uspešno sodeluje z več kot 70 slovenskimi dobavitelji, je s sodelovanjem z Mlekarno Celeia izjemno zadovoljen. Skupaj so namreč ustvarili edinstveni projekt, kjer so obenem spodbudili tudi navdih pri svojih kupcih in ljubiteljih jogurta. »Mnenje naših kupcev nam veliko pomeni in ker jih dobro poznamo, vemo, da so tudi polni navdiha. Prav zato smo jih povprašali o njihovem najljubšem okusu jogurta. Z odzivom smo zelo zadovoljni, obenem pa bi se želeli zahvaliti tudi Mlekarni Celeia za produktivno sodelovanje. S skupnimi močnimi in dobrimi idejami smo prepričani, da bomo v prihodnje pripravili še kakšen podoben projekt,« je o projektu dejal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.

更多信息

更多信息:
lidl.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。