fbpx

Lidl designade yoghurt med inspiration

Den vinnande smaken i Lidls unika Yogurteka-projekt är choklad med apelsin och kanel. "Yoghurt med inspiration", som den hette, kommer att finnas på Lidls hyllor från och med den 20 oktober. Lidl Slovenia designade hela Lidl Yogurteka-projektet tillsammans med Celeia Dairy.

Yoghurt je nastal na predlog Lidlovih kupcev in preizkuševalcev. Med petimi finalisti je Lidlove kupce najbolj prepričal okus čokolade s pomarančo in cimetom. »Okus je fantastičen in ravno primeren za prihajajoče tedne, ko se bo jesenski čas počasi začel prevešati v praznično vzdušje. Čokolada, obogatena z aromo pomaranče in cimeta, pričara zmagovito kombinacijo okusov in prepričani smo, da bo všeč tudi kupcem,« je ob predstavitvi jogurta poudaril Rok Gabrovšek, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.

V komisiji za izbor najboljših okusov sta bila poleg predstavnikov Lidla Slovenija in Mlekarne Celeia tudi kuharski mojster Tomaž Kavčič in kulinarična blogerka Urška Fartelj (220 stopinj poševno). Komisija je imela kar zahtevno delo, saj so ljubitelji jogurta v prvi fazi oddali več kot 10.000 predlogov jogurta, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij.

Projekt kot plod uspešnega sodelovanja med podjetji
Lidl Slovenija, ki danes uspešno sodeluje z več kot 70 slovenskimi dobavitelji, je s sodelovanjem z Mlekarno Celeia izjemno zadovoljen. Skupaj so namreč ustvarili edinstveni projekt, kjer so obenem spodbudili tudi navdih pri svojih kupcih in ljubiteljih jogurta. »Mnenje naših kupcev nam veliko pomeni in ker jih dobro poznamo, vemo, da so tudi polni navdiha. Prav zato smo jih povprašali o njihovem najljubšem okusu jogurta. Z odzivom smo zelo zadovoljni, obenem pa bi se želeli zahvaliti tudi Mlekarni Celeia za produktivno sodelovanje. S skupnimi močnimi in dobrimi idejami smo prepričani, da bomo v prihodnje pripravili še kakšen podoben projekt,« je o projektu dejal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.

Mer information

Mer information:
lidl.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.