AMG 车迷们一定会大吃一惊。从现在开始,这款传奇车的机头将配备 4 缸发动机,并辅以电动机。你没听错! AMG现在将是一款混合动力车。毫无疑问,我们可以称他为有史以来最狂野的混血儿。当然,无论是豪华轿车还是旅行车版本。
Ko pomislimo na izjemno zmogljive in visoko zmogljive avtomobilske motorje, le redkokdaj pomislimo na motorje s štirimi valji. Vendar s pomočjo hibridne tehnologije, naravnost iz Formule 1, Mercedes-AMG zdaj spreminja to dojemanje z izdajo najmočnejšega serijskega štirivaljnega modela na svetu v obliki novega C 63 SE PERFORMANCE hibrid.
Srce C 63 SE PERFORMANCE je ročno izdelan 2,0-litrski vrstni štirimotor AMG s turbinskim polnilnikom, ki je povezan z električnim motorjem s 150 kW (201 KM). Skupaj s 400-voltno visoko zmogljivo baterijo, razvito v Affalterbachu, ta novi motor, ki postavlja merila, proizvede neverjetnih 671 KM, ter kombinirani največji sistemski navor 1020 Nm, kar omogoča 3,3-sekundni čas od 0 do 100 km / h na uro in elektronsko omejeno največjo hitrost 280 km / h. Hibridni sistem motorja je prav tako izpeljan neposredno iz enot, ki jih trenutno uporablja ekipa Mercedes AMG Petronas F1.
Novi model AMG dobi tudi popolnoma variabilni štirikolesni pogon AMG Performance 4MATIC+, kar pomeni, da je bila ta funkcija prvič na voljo pri C 63. Poleg tega, da se ponaša s širšo držo in ima nekaj centimetriv več. Vse seveda v službi aeodinamike. Ta je močno modificirana, letalsko opremljena karoserija AMG, ki povečuje stabilnost in tlačno silo. Drugi omembe vredni elementi na novem modelu vključujejo vzmetenje AMG RIDE CONTROL s prilagodljivim sistemom blaženja, krmiljenje zadnje preme kot standardno opremo in osem različnih načinov vožnje, vključno z namenskim načinom drsenja, oziorma po domače driftanja.
Cene za Mercedes-AMG C 63 SE PERFORMANCE še niso bile razkrite. Pričakujemo pa, da boste hibridnega lepotca težko dobili pod 100.000 evri.