fbpx

这些是 2015 年最具病毒性和娱乐性的广告

Najboljši viralci v letu 2015 do zdaj.

病毒式广告是 21 世纪每个广告商的梦想。问题在于,由于社交网络景观的丰富多彩和多样性,它们没有通用的公式,而且很难确切地知道什么会真正点燃人们的热情。好吧,下面的广告公司和品牌已经取得了巨大的成功,我们向您展示了 2015 年迄今为止最具病毒性的广告排名。

Vas zanima kateri so najbolj popularni oglasi v letu 2015? Ali bolje, najbolj viralni? Če gre med besedama postaviti enačaj je težo reči, dejstvo pa je, da so bili zaradi takšnega ali drugačnega razloga največrat deljeni. In kdo nas je v letu 2015 najbolj prepričal?

阅读更多: 2015 年超级碗:10 个最佳超级碗广告

Liam Neeson v oglasu za Supercell, kjer se je vživel v svojo vlogo iz filmske serije Ugrabljena.
Liam Neeson v oglasu za Supercell, kjer se je vživel v svojo vlogo iz filmske serije Ugrabljena.

Če gre soditi po izsledkih podjetja 不羁, so bili glavni dobitek 小狗, saj so med ducat najbolj viralnimi oglasi kar trije (za Purino, Budweiser in Kleenex, dva sta v top 4) v katerih glavna vloga pripada človekovemu najboljšemu prijatelju. Med njimi se je znašel tudi napovednik za tretjo sezono serije Oranžna je nova črna (Orange Is the New Black), medtem ko so bili napovednik za filme iz statistike izločeni, saj bi sicer preplavili lestvico. Na njej sta tudi dva oglasa s Super Bowl tematiko, a niti ta nista mogla preseči Disneyevega trika z liki v nakupovalnem centru, ki so ga uporabniki od februarja do danes delili več kot 3,7-milijonkrat (na večni lestvici je trenutno deveti). Ob tem naj dodamo, da so številke naveden ob oglasih seštevek deljenj na vseh družbenih omrežjih skupaj (YouTube, Facebook,…).

12. Samsung: ”Galaxy S6 edge Iron Man Limited Edition: Official Unboxing”

563.342 deljenj

11. Android: ”Friends Furever”

987.361 deljenj

10. Red Nose Day: “Coldplay’s Game of Thrones: The Musical”

996.251 deljenj

9. Supercell: “Clash of Clans: Revenge”

1,003.642 deljenj

8. Kleenex: “Unlikely Best Friends”

1,242.583 deljenj

7. Netflix: “Napovednik za 3. sezono Oranžna je nova črna”

1,283.721 deljenj

6. Microsoft Collective Project Agency: “Robert Downey Jr. dostavi bionično roko”

2,079,279 deljenj

5. Fanpage.it: “Slap Her”

2,363.612 deljenj

4. Budweiser: “Lost Dog”

2,511.546 deljenj

3. The Ad Council: “Love Has No Labels”

2,741.138 deljenj

2. Purina: “This Man Found His Soulmate In A Puppy And It’s Adorable”

2,880.879 deljenj

1. Disney Parks: “Disney Characters Surprise Shoppers”

3,757.909 deljenj

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。