fbpx

Apple: najbolj čudni izdelki, ki jih je v drugi polovici 80-ih poskušal lansirati veliki gigant

Pravijo, da jabolko ne pade daleč od drevesa. No, očitno včasih tudi, vsaj če sodimo po Applovi seriji izdelkov, ki so jih v 80-ih letih na krilih uspeha Mac-a skušali prodati pod svojo blagovno znamko. Si mislite, včasih ni bilo samoumevno, da so ljudje razgrabili vse, kar je ponudil Apple. iSurfboard, iToy Truck, iClip. Ja, tudi Apple ima svoja gnila jabolka.

Če danes konkurenca pograbi vse kar pride iz Appla, pa, verjeli ali ne, temu vedno ni bilo tako. Resda moramo iti za to kar daleč nazaj, pa vendar. Ko je Apple z Macom zadel žebljico na glavico, je to dalo veter v njegova finančna in brand jadra in logično so želeli ta veter izkoristiti. Nič čudnega torej, da so se med drugim podali v surferske vode, saj so ponujali eno najbolj lahkih jadralnih desk (oz. surfov na veter).

PREBERITE ŠE: 30+ retro oglasov za Applove računalnike

Na valovih uspeha Mac-a je Apple ponudil superlahki iSurfboard, ki bi vas, preračunano iz takratne cene, danes olajšal za 1773€.
Na valovih uspeha Mac-a je Apple ponudil superlahki iSurfboard, ki bi vas, preračunano iz takratne cene, danes olajšal za 1773€.

PREBERITE ŠE: iPhone 6 prihaja 19. septembra!

Čeprav ima Apple danes res ogromno kolekcijo tehničnih izdelkov, pa verjetno le redki vedo, da so imeli nekoč tudi kolekcijo oblačil. Ta in še mnogo drugih nenavadnih izdelkov se je leta 1986 znašlo v katalogu, ki je slišal na ime »The Apple Collection«. Čeprav je v njem tudi precej takih izdelkov, po katerih se danes kolca vsakemu pravemu hipsterju, pa je veliko tudi takih, ki so hitro popadala iz sicer cvetoče ‘jablane’ in zgnila. A na napakah se učimo in gnilo jabolko je dobro gnojilo, zato dvomim, da bo Apple želel še enkrat ugrizniti v kislo jabolko npr. otroških igrač ali pisalnih miz.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.