fbpx

Bang & Olufsen BeoLab 90 – zvočnik, ki stane celo premoženje, so mokre sanje vseh zvočnih perfekcionistov

Pregrešno dragi zvočnik BeoLab 90

Bang & Olufsen BeoLab 90 je vrhunski zvočnik za perfekcioniste, ki stane toliko kot avto višjega srednjega razreda. Koliko točno? Oprostite, ampak če sprašujete po ceni, ste zgrešili bistvo. Ampak naj vam bo. Enota zvočnika nenavadne oblike stane 40 tisoč ameriških dolarjev, kar ni ravno balzam za naša ušesa, a kakovost in ime pač prideta s ceno, poleg tega pa je zvočnik še jubilejni, saj ga bo dansko podjetje izdalo ob 90. obletnici znamke, to je 17. novembra 2015.

Znamki Bang & Olufsen tudi po 90 letih ni opešala volja po zasledovanju popolnosti, njihovi izdelki pa ostajajo plod lastnega znanja in inovacij, da o dizajnu, ki mu na svetu ni para, niti ne govorimo. Peter Boas Bang in Svend Andreas Grøn Olufsen, očeta znamke, ki je “odraščala” na ulicah danskega mesteca Struer, bi bila več kot ponosna na zvočnik BeoLab 90, s katerim bo znamka počastila okrogli jubilej. Od tod tudi številka ob imenu. 136-kilogramski orjak bo po besedah Dancev spremenil prihodnost zvoka. A gremo od visokoletečih besed k dejstvom.

PREBERITE ŠE: Pure Acoustics MCP-50 – prenosni zvočnik za karaoke


Bang & Olufsen BeoLab 90 je 360-stopinjski 8200-vatni (!) zvočnik, ki se ponaša z 18 gonilniki (za kar najširši možni frekvenčni odziv uporablja sedem visokotoncev, sedem srednjetoncev in štiri nizkotonce) in prav toliko ojačevalci (14 ICEpower in štirimi Class D). Pripada mu še namenska aplikacija za prilagoditev zvočnika prostoru (upošteva tudi pohištvo), ki med drugim omogoča usmerjanje zvoka na želeno lokacijo, kar se zdi povsem verjetno za zvočnik, vreden 40 tisoč ameriških dolarjev. Za vse, ki imate pod palcem veliko denarja, bo zvočnik lep dodatek prostoru, za vse nas preostale pa bo dosežek že to, da pridemo v isti prostor z njim!

Dodatne Informacije

Več informacij:
bang-olufsen.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.