fbpx

Belly Button Challenge: če se ne morete dotakniti popka, morate na dieto

Belly Button Challenge ali izziv s popkom

Splet je bogatejši za nov bizaren trend - Belly Button Challenge ali izziv s popkom, ki razkrije ali morate na dieto. Vse kar morate storiti je, da se z roko objamete preko hrbta in se skušate dotakniti popka. Če vam to ne uspe, je čas, da posekate kalorije ali začnete telovaditi, če pa se popka ''okoli riti v varžet'' dotaknete, potem je vaša postava popolna. A kot marsikaj na spletu je tudi ta metoda sporna, saj mnogo vitkim telesom to ni uspelo, po drugo strani pa so nekateri oz. nekatere z močnejšo postavo opravile z izzivom.

Izziv s popkom ali Belly Button Challenge kot mu pravijo, je bizaren trend, ki je pognal korenine na kitajski različici Twitterja Weibu. Ljudje so začeli deliti fotografije, kjer se z roko za hrbtom skušajo dotakniti popka, s čimer preverjajo ali se morajo znebiti kakšnega odvečnega kilograma. Resnica pa je, da metoda še zdaleč ni zanesljiva in faktična kot tehtnica ali pogled v ogledalo, čeprav naj bi za njo stala znanstvena študija, ki trdi, da imajo tisti, ki se s prsti dotaknejo popka, vitko telo, vsi ostali pa bi morali na shujševalno kuro.

PREBERITE ŠE: Ste že slišali za dieto s sladoledom?

Izziv s popkom je sprva obnorel Kitajsko, kmalu za tem pa je pljusknil še drugam.
Izziv s popkom je sprva obnorel Kitajsko, kmalu za tem pa je pljusknil še drugam.

Seveda gre bolj kot ne za mit, saj imajo eni ljudje- kar pa je dejstvo- daljše/krajše roke kot drugi, gibčnost pa ni vedno povezana s kilogrami. Toda ljudje iščemo tisoč in en izgovor, da se nam ni treba športno udejstvovati. Kljub temu ne nasedajte lažnemu občutku in raje poslušajte svoje telo, kot pa da sledite bizarnim trendom kot je Belly Button Challenge. Lahko pa se pozabavate kot se je že milijone ljudi po svetu. Le ne jemite tega preveč resno.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.