Bentley je svojega luksuznega SUV-ja prvič predstavil leta 2015. Takrat je imel ogromen W12 motor. Kakšno leto pozneje, so si pri Audiju SQ7 izposodili dizelski 4-litrski V8 motor z dvojno turbino, kar je bila za marsikoga kar radikalna sprememba. Na začetku letošnjega leta pa je ekipa iz Crewesa izdala še bencinsko različico Bentayge V8.
Bentley Bentayga ima zdaj tudi bencinski V8 motor. Ima 4 litre prostornine, 542 konjskih moči in 770 Nm navora. Navora ima ravno toliko, kot ga najdemo v Porscheju Panameri in Cayenu Turbo. S to močjo Bentayga od 0 do 100 km/h pospeši v 4,5 sekunde in doseže maksimalno hitrost 290 km/h. Za primerjavo, različica W12 je od 0 do 100 km/h hitrejša za le 4 desetinke sekunde in ima za 11 km/h višjo končno hitrost. Prenos se prek 8-stopenjskega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa, pri čemer se pri običajni vožnji 60 % moči razporedi na zadnji kolesni par. Različica V8 naj bi bila veliko bolj ekonomična od tiste z motorjem W12. Kombinirana poraba naj bi znašala zgolj 11,4 l/100 km, s polno posodo za gorivo pa lahko prevozimo do 746 kilometrov. Tehnologija Start/Stop je serijska, kakor tudi sistem za izklapljanje posameznih valjev, ko jih ne potrebujemo.
Zunanjost se za Bentley Bentaygo V8 ne bo veliko spremenila. Za malenkost je spremenjen nastavek izpušne cevi, bodo pa Bentayge V8 tokrat prvič na voljo s karbonsko-keramičnimi zavorami. Hkrati bodo to največje karbonsko-keramične zavora, ki so jih do zdaj nosili Bentleyji. Poleg tega so to tudi v svetovnem merilu največje prednje zavore, ki so bile kadarkoli vgrajene na serijsko proizvajani avtomobil. Notranjost Bentayge V8 se razlikuje po karbonskih vstavkih in volanu, ki ima lahko vgrajene vstavke iz lesa. Novost je tudi Naimov zvočni sistem, ki je najmočnejši v tem segmentu in ima kar 1.950 vatov moči. V marcu bomo priča še priključni hibridni različici Bentayge.
PREBERITE ŠE: BENTLEY CONTINENTAL GT (2018): LUKSUZ, RAZVIT DO POPOLNOSTI
Galerija slik: Bentley Betayga V8
Več informacij:
bentleymotors.com