fbpx

Da bi lahko bili srečni, moramo vsakih 5 let menjati partnerja

Ko hodimo po poti do sreče, iščemo teorije (in prakse), ki bi nam pomagale do zastavljenega cilja. In ena izmed teh teorij pravi, da je ključ do sreče menjava partnerja vsakih 5 let. Zakaj naj bi torej menjali partnerja vsakih pet let in kaj so slabosti te teorije?

Prednosti teorije, da je treba partnerja menjati vsakih 5 let

Vse več ljudi se zaveda, da ljubezen (no, vsaj zaljubljenost) ni večna. To je nekaj, kar mine, in kaže, da je ravno zaljubljenost tista, ki nam v povprečju omogoča 5 let partnerske sreče. In zato nekateri ljubezenski guruji predlagajo zamenjavo partnerja vsakih 5 let. Po srečnih petih letih je tako čas za spoznavanje novih ljudi in izboljšanje poznavanja partnerskih odnosov, ki nas naredijo le še močnejše ter nas obogatijo. Predstavljajte si, da vsakih 5 let menjate partnerja, se vsakih 5 let zaljubite in 5 let živite medene tedne. Ni tako slabo, kajne?

PREBERITE ŠE: Eksperiment: pari iskreno o tem, kaj menijo o sebi in partnerju

Je za srečo res treba menjati partnerja vsakih pet let?
Je za srečo res treba menjati partnerja vsakih pet let?

Slabosti teorije, da je treba partnerja menjati vsakih pet let

Odvisno od tega, kje ste si spletli ljubezensko gnezdo, lahko hitro naletite na težave pri menjavi stanovanja … vsakih 5 let. Prav tako naletimo na težavo pri spoznavanju in predstavljanju našega partnerja staršem in preostali družini. Kaj, če ga bodo zares vzljubili? Da bi se torej izognili pretirani navezanosti, bomo morali družinsko življenje zmanjšati na minimum. Prav tako ne smemo pozabiti, da ni najboljše, da stari odnos kar takoj zamenjamo z novim. Po razpadu zveze je namreč obdobje žalovanja in razmisleka o naši zvezi. In le kdo si želi trpeti vsakih pet let?

Galerija – zvezdniški pari, za katere smo pozabili, da so bili sploh skupaj

Dodatne Informacije

Vir:
diariofemenino.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.