fbpx

Gooooool!!! Kateri navijači na Facebooku za svojo reprezentanco navijajo ‘najglasneje’?

Izraz navdušenja ob doseženem zadetku je iz države v državo različno, a najmanjši skupni imenovalec je zagotovo besedica »gol«. In ker so goli v izločilnih bojih letos redki kot zrak na Mont Everestu in abonirani na podaljške, je logično, da je izbruh emocij, ko pade, še toliko večji. Kako velik so izmerili pri Quartzu, ki pa si za enoto merjenja ni zbral jakosti grl ampak prav kratko, a močno besedico »gol«.

Val navdušenja ob zadetku se dandanes iz štadiona, lokalov in kavča hitro prelije tudi na socialna omrežja in ker ga Facebook ne more meriti v decibelih, si je Quartz za mersko enoto izbral črko »o« v besedici »gol«. Na svetu je resda stotine jezikov, a »gol« podobno kot smeh govori večino zato ni čudno, da je reprezentativen ko gre za preverjanje utripa evforije. In število ‘odvečnih’ »o-jev« v »golu« (oz. druge pripadajoče črke, ki jo jezik uporablja) v objavah na Facebooku je bil glavni indikator, katera udeleženka je ob doseženem zadetku prejela največ simpatij.

Lestvica ‘najglasnejših’:

Zibelko nogometa Anglijo je očitno to svetovno prvenstvo uspavalo, saj za razliko od Mehike niso bili pretirano evforični ob doseženem zadetku.
Zibelko nogometa Anglijo je očitno to svetovno prvenstvo uspavalo, saj za razliko od Mehike niso bili pretirano evforični ob doseženem zadetku.

Preberite še: Nacionalno obarvani prigrizki za spremljanje četrtfinala SP 2014, 2. del

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.