Znamka Maybelline, ki ponuja cenovno ugodna ličila, je za nov obraz svoje oglasne kampanje izbrala moškega! Za znamko, ki je v lasti L'Oréala, je značilno, da za svoje kampanje najema znana imena, kot so Adriana Lima, Gigi Hadid, Josie Maran, Sarah Michelle Gellar, Christy Turlington in Jourdan Dunn. Tokrat so se odločili za drugačen pristop in za svoj obraz izbrali moškega. Listi imen se pridružuje Manny Gutierrez, zvezda lepotnega kanala Manny Mua. ''Maybe she’s born with it, maybe … he's a man!''
Znamka ličil Maybelline se je odločila, da bo njihova ličila v prihodnje predstavljal Manny Gutierrez. Kar je tu presenetljivega, je, da gre za moškega.
Manny Gutierrez je 25-letni Američan, ki je čez noč zaslovel s svojim lepotnim kanalom Manny Mua in ima danes prek dva milijona naročnikov.
Dejal je, da ne bi mogel biti bolj počaščen z izbiro francoske znamke. Nastopa v kampanji Big Shot in je prvi moški, ki zastopa znamko Maybelline. Ta je medtem že objavila kratek video (glej zgoraj), v katerem si ta YouTube senzacija s Shaylo Mitchell nanaša maskaro Volum’ Express The Colossal Big Shot.
PREBERITE ŠE: ItStyle: profesionalna ličila zdaj tudi v Sloveniji
Čeprav gre za presenetljivo odločitev, pa to ni prva take vrste v modnem svetu. Ledino je oktobra 2016 orala lepotna znamka CoverGirl, ki je za svoj obraz oz. kampanjo za maskaro CoverGirl balstPRO najela 17-letnega vižazista Jamesa Charlesa, ki je postal njen prvi moški ambasador.
Galerija – Manny Gutierrez in James Charles:
Več video posnetkov:
youtube.com