Za Peugeot vstop v svet kolesarstva ni nič novega. Ste vedeli, da je začel proizvodnjo koles že leta 1882, s pogonom na motor z notranjim zgorevanjem pa osem let pozneje? Proizvodnji avtomobilov in koles sta se ločili leta 1926, leta 2011 pa so Francozi kolesa ponovno vrnili k ''materi''. Peugeot e-Bike eUO1s tako ni prvo Peugeotovo kolo, spomnimo samo na hibrida AE21 iz leta 2013 ali pa na e-Bike eF01, ki so ga predstavili skupaj z novo generacijo modela Peugeot 5008, ki ga ima lahko ta integriranega v prtljažnem prostoru. No, za resnejše urbane izzive pa je tu e-kolo Peugeot e-Bike eU01s.
Peugeot ima dolgo tradicijo izdelovanja koles, ki sega v 19. stoletje. Korak s časom drži z električnim kolesom Peugeot e-Bike eU01s. Ime ne gre ravno v uho, toda gre za akronim. ‘E’ je za električen (Electric), ‘U’ za mesten (Urban), ’01’ simbolizira najvišji nivo in ‘S’ hitrost (Speed). S svojimi zmogljivostmi je bolj skuter kot kolo, saj lahko dosega hitrosti do 45 km/h, zato ga že uvrščajo pod motorna kolesa. Treba ga je torej registrirati in zavarovati.
PREBERITE ŠE: Novi Peugeot 5008: družinski enoprostorec zamenjal razred
Na voljo sta dve izpeljanki. Vstopna prenaša 400-Wh litij-ionsko baterijo z dometom 75 kilometrov. Zmogljivejša različica bo s pomočjo 500-Wh baterije zagotavljala 95 kilometrov avtonomije. Oba modela poganja Boschev električni motor in brzdajo 180-milimetrske hidravlične disk zavore. Na voljo so številni dodatki, kot je računalnik s 4,3-palčni zaslonom in 3D-navigacijo.
Več informacij:
peugeot.com