fbpx

Zakaj uspešni ljudje pogosto nosijo ista oblačila?

Ste opazili, da številni uspešni ljudje pogosto nosijo ista oblačila? Večina ljudi nameni veliko časa izbiri oblek. Zanimivo pa je, da uspešni ljudje ne posvetijo veliko časa vprašanju, kako se obleči. Mark Zuckerberg in Barack Obama sta pogosto v istih oblačilih. Pokojni Steve Jobs je bil znan po svojem črnem puliju in kavbojkah. Uspešni ljudje, ki na delovnem mestu sprejemajo pomembne odločitve, dokazujejo, da rek ''obleka naredi človeka'' ne drži.

Veš, zakaj uspešni ljudje pogosto nosijo ista oblačila? Večina ljudi vsak dan nameni veliko časa izbiri oblačil. Najbrž zato, ker velja, da obleka naredi človeka. Toda ali to drži? Zanimivo je, da uspešni ljudje ne namenijo veliko časa odločanju o tem, kako se obleči. Ameriški predsednik Barack Obama je pogosto isto oblečen.

Obama in Zuckerberg oba pogosto nosita ista oblačila.
Obama in Zuckerberg oba pogosto nosita ista oblačila.

Večinoma nosi modro ali sivo obleko. Vsak dan mora sprejeti veliko pomembnih odločitev, zato se ne želi pretirano ukvarjati z oblačenjem. Pri tem ni edini: pokojni Steve Jobs je bil prepoznaven po svojem črnem puliju in kavbojkah, Mark Zuckerberg v javnosti običajno nosi sivo kratko majico in kavbojke. Tudi Einstein je imel v omari več enakih sivih oblek.

PREBERITE ŠE: 5 stvari, ki jih poslovno uspešni ljudje počnejo čez vikend

Steve Jobs in njegov legendarni pulover z visokim ovratnikom.
Steve Jobs in njegov legendarni pulover z visokim ovratnikom.

Ljudje, ki morajo na delovnem mestu sprejemati pomembne odločitve, ne želijo v prostem času razmišljati o manj pomembnih stvareh. Pretirano ukvarjanje s tem, kako boš oblečen, lahko prispeva k slabši učinkovitosti na delovnem mestu. Obama, Zuckerberg, Jobs in Einstein namreč dokazujejo, da človek naredi obleko. In ne obratno.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.