fbpx

Hybridní SUV BMW X5 bude mít spotřebu jen 3,3 litru a 313 koní

BMW X5 xDrive40e

BMW si upřímně vyhrnulo rukávy, protože s hybridními vozidly čekalo příliš dlouho. Tentokrát nás však v Ženevě zaujal první sériový vůz značky BMW, který disponuje hybridní technologií. Ti se neudrželi a pro svůj první počin do světa crossoverů si vybrali svůj terénní vlajkonoš BMW X5 s označením xDrive40e. A opět dokázali, že to umí lépe než konkurence. Svědčí o tom dva avizované údaje o extrémně nízké kombinované spotřebě 3,3 litru a výjimečné stáji s 313 koňmi.

BMW X5 xDrive40e vam bo ponudil kombinirano moč v skupni vrednosti 230 kW/313 KM, ki jo proizvede štirivaljni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo in sinhronski elektromotor ter beleži zanimivo kombinirano porabo goriva med 3,4 a 3,3 litra na 100 kilometrů ter kombinirano porabo električne energije od 15,4 na 15,3 kWh na enaki razdalji. Emisije CO2 znašajo med 78 a 77 grami na kilometer, pa se slišjo naravnost znanstvenofantastično.

Seveda se pri bavarski blagovni znamki pohvalijo, da je njihov hišni projekt BMWi, osrednji blagovni znamki BMW že prinaša koristi, saj je le ta omogočil, da tudi matična blagovna znamka pridobiva znanje in izkušnje na področju alternativnih pogonov vozil. Tako je BMW X5 podedoval veliko hišnega znanja od svojega “brata” in superšportnika BMWi i8.

Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.
Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.

Hibridna kombinatorika

Energija za elektrický motor, ki je povezan z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic, se črpa iz litij-ionske baterije. Baterijo je mogoče polniti preko standardne gospodinjske električne vtičnice ali preko BMW i Wallbox oziroma ostalih javnih polnilnih postaj. Da bi prihranili prostor, je visokonapetostna baterija nameščena pod dno prtljažnega prostora, kjer je v primeru trka tudi odlično zaščitena. Dejansko doživetje v vožnji prav tako okarakterizira vsestranska in tekoča zmogljivost. Gumb eDrive na sredinski konzoli omogoča vozniku, da prilagodi način delovanja hibridnega pogona. V osnovni nastavitvi AUTO eDrive se moč motorja občutno poveča pri pospeševanju ali pri hitrih reakcijah s pomočjo električnega motorja, čigar največji navor 250 Nm le ta je praktično na voljo že v samem mirovanju vozila. BMW X5 xDrive40e zrychlit z 0 až 100 km/h v nouzi 6,8 sekunde. Vsekakor zanimiv in atraktiven podatek, če upoštevamo dejstvo, da je osnovni BMW X5 izjemno velik avtomobil.

Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
BMW X5 xDrive40e
BMW X5 xDrive40e

Način vožnje MAX eDrive, který umožňuje BMW X5 xDrive40e je, da ga žene izključno na električna energija. Tako ima pri povsem napolnjeni bateriji ima vozilo domet 31 kilometrov v izključno električnem načinu vožnje z omejeno največjo hitrostjo 120 km/h. Način SAVE Battery se lahko tudi vklopi s pritiskom na gumb in povzroči ohranjanje napolnjenosti visokonapetostne baterije oziroma ob nizki kapaciteti omogoča, da se energija zopet akumulira in tako počasi polni baterijo. Na ta način se lahko električna energija namenoma prihrani za izključno električno vožnjo v mestnih središčih.

BMW X5 z oznako xDrive40e bo okolju sicer neprijazne terence naredil zelo, zelo … zelene. In to je več kot odlično.

Více informací

Více informací: 
www.bmw.si 

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.