Takket være det virtuelle tastatur på smartphones og muligheden for, at flere personer deltager i en samtale på samme tid, er sms den mest populære måde at kommunikere på blandt ungdommen i Generation Y. Hvis sms er den mest brugte funktion af mobiltelefoner blandt unge, hvorfor er ledere så irriterede over unge Gen Y-medarbejdere, der ikke tager telefonen? De gav 5 rimelige grunde til ikke at besvare opkald.
Pravi razlog, zakaj se milenijska generacija henholdsvis generacija Y ne oglaša na telefonske klice, je, ker so po njihovem mnenju klici neproduktivni. Bolj natančno: telefonski klici so …
LÆS MERE: Nyttige tips til bedre tidsstyring
1. Moteči
Telefonski klic lahko zmoti delovni tok in preusmeri pozornost drugam ter oddalji od dela. Sporočila pa mladim omogočajo, da nanje odgovorijo v času, ko skačejo od ene dokončane naloge k drugi.
2. Domišljavi
Oseba na drugi strani slušalke pričakuje, da nemudoma izpustiš delo iz rok in se posvetiš njenim nalogam. Vsaj tako domnevajo predstavniki generacije Y, ki imajo raje pasivno komunikacijo, ki se ne odvija v realnem času, torej dopisovanje.
3. Nepotrebni
Pisanje sporočil ali e-pošte te prisili, da pomisliš, kako svoje misli ubesediš. Tako učinkoviteje sporočamo najpomembnejše informacije.
4. Neučinkoviti
Neodgovorjeni klici in lovljenje primernejšega trenutka za opravljanje klica so lahko stresni, medtem ko 90 % vseh prejetih SMS-sporočil preberemo v prvih 3 minutah.
5. Dolgotrajni
Strokovnjaki pravijo, da se lahko sprva mišljen 5-minutni telefonski klic po vseh začetnih pozdravih, vmesnem klepetu in poslavljanju hitro razpotegne v 23-minutnega. Pri tipkanju in branju sporočil se izognemo nepotrebni izmenjavi nepomembnih informacij in se osredotočimo na bistvo sporočila.