Med BMW 3.0 CSL Hommage-konceptstudiet hylder bayerne deres berømte forgænger fra 70'erne. I tilfældet med den moderne version af CSL, som står for "Coupé Sport Leichtbau" eller "coupe, sport and light construction", er sidstnævnte egenskaber begrundelsen i stedet for aluminium - sammen med plexiglas reducerede det vægten af original model med omkring 200 kg version 3.0 CS - brugt kulfiber. Disse betragtes som "det 21. århundredes aluminium", når det kommer til at tabe bilens vægt.
BMW 3.0 CSL Hommage je koncept, ki je nastal v spomin na slovitega predhodnika. Nemci so ga prvič predstavili na prireditvi Concorso d'Eleganza Villa d'Este ob jezeru Como v Italiji, domicilu prestižnih klasičnih in konceptnih avtomobilov ter motociklov, kjer so svoj delež k tradiciji dogodka v preteklosti tudi že pristavili BMW-jevi posebneži. BMW 3.0 CSL Hommage gre tako po stopinjah modelov Zagato coupe, Gran Lusso coupe in M1 Hommage.
Video – predstavitev koncepta – BMW 3.0 CSL Hommage
Medtem ko je karoserija novodobnika povsem po zgledu športne estetike 21. stoletja, pa sta konceptualno v notranjosti obe 3.0 CSL različici omejeni na najosnovnejše. Izjema pri BMW 3.0 CSL Hommage je le z lesom okrašen zgornji del armaturne plošče. Na sredi tega si je mesto izboril zaslon s prikazovalnikom napolnjenosti električnega pospeševalnika e-boost, ki nudi električni potisk in s tem še bolj dinamično pospeševanje 3,0-litrskega V6 motorja.
Minimalizma dirkaško naravnanega interjerja- tega ”izdajo” lupinasti sedeži, šest-točkovni varnostni pasovi in nosilci za čelade– se je nalezla tudi tehnologijo, saj zaslon za ”formula” volanom izpisuje le hitrost, vrtljaje, trenutno prestavo in daje sugestij za skok v naslednjo.
LÆS MERE: Sports-SUV'en Mercedes-Benz GLC coupé er svaret på BMWs X4-model
Za model BMW 3.0 CSL Hommage teža za razliko od brezčasnega predhodnika ni znana, je pa avto rezultat dosežkov modernega inženirstva, ki temelji na lahkih materialih za izdelavo konstrukcije. Od tu plastika ojačana z ogljikovimi vlakni. Da pa bi karseda zmanjšali njegov zračni upor, na čimer sicer primarno delajo deflektorji zraka in krilca, ki ob hlajenju motorja in zavor tudi potiskajo avto k tlom, so se oblikovalci odrekli vzvratnim ogledalom og dem nadomestili s kamerami. Strupeno rumeno barvo (golf yellow) dopolnjujejo 21-palčna platišča, k drznemu videzu pa svoje pristavijo še odbiti laserski žarometi.