fbpx

Facebook-opslag, der kan koste dig dit job

Foto: Shutterstock

Hvis du har en samtale til et job, som du virkelig gerne vil have, så sørg for, at du ikke har nogen opslag på Facebook og andre sociale netværk, der kan afvise arbejdsgiveren og koste dig jobbet.

Nova raziskava spletne platforme za zaposlovanje Jobvite razkriva, na kaj so pozorni delodajalci, ko pregledujejo vaše profile na Facebooku, LinkedInu eller Twitteru. Raziskava med delodajalci je pokazala, da jih kar 93 odstotkov pregleda družbene profile kandidatov in da v 55 odstotkih primerov še enkrat premislijo, ali bi nekoga zaposlili na podlagi tega, kar so tam našli. Naslednje vrste objav negativno vplivajo na možnost zaposlitve.

Skoraj vsi delodajalci preverijo Facebook profil kandidata
Skoraj vsi delodajalci preverijo Facebookov profil kandidata.

Objave na Facebooku, ki delodajalce odvrnejo od tega, da bi vas zaposlili:

  • 83 odstotkov delodajalcev odvrne, če so objavljene kakršnekoli nedovoljene substance.
  • 70 odstotkov delodajalcev odvrnejo seksualne objave.
  • 50 odstotkov delodajalcev odbije orožje.
  • 44 odstotkov delodajalcem se zdi zaskrbljujoč alkohol.
  • 66 odstotkov delodajalcev odvrne kandidatovo slabo poznavanje slovnice.
  • 1 od 6 kandidatov je zavrnjen zaradi izražanja političnih prepričanj.
Divji sobotni žur je veliko bolje zadržati zase
Divji sobotni žur je veliko bolje zadržati zase.

Še nekaj podatkov, ki vam utegnejo biti v pomoč:

  • 65 odstotkom delodajalcev se zdi velik plus, če na LinkedInu zasledijo vaše dobrodelno udejstvovanje.
  • V ZDA je prek LinkedIna poiskalo kandidata že 79 odstotkov v raziskavo vključenih delodajalcev.
  • Najmanj delodajalcev išče kandidate na Twitterju.
Z dobrodelnostjo naredite na delodajalca dober vtis
Z dobrodelnostjo naredite na delodajalca dober vtis.

LÆS MERE: De bedste film i 2016 udvalgt af redaktionen

Če se želite izogniti temu, da potencialen delodajalec preverja vaš Facebookov profil, poskrbite, da bo ta zaseben (in preverite, ali to res drži, saj Facebook pogosto spreminja nastavitve). Poskrbite tudi, da na družbena omrežja ne dajete ničesar, kar bi vam lahko škodovalo. Četudi še niste imeli izkušnje, da bi vam vaše objave na družbenih omrežjih škodovale, razmislite še enkrat. Morda niti ne veste, da so vam.

Mere information

Mere information:
www.jobvite.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.