Jaguar I-Pace er en koncept elektrisk crossover, der varsler Jaguars indtog i elektriske køretøjer, og med hvilken den annoncerer færdiggørelsen af udvalget af SUV'er, hvor den nu konkurrerer med F-Pace modellen, den første SUV af denne 'vilde kat' . I-Pace har et lithium-ion-batteri indbygget i bunden, og passagerkabinen er ukarakteristisk skubbet frem.
Jaguar je še pred odprtjem avtomobilskega salona v Los Angelesu predstavil koncept I-Pace, srednje velikega športnega terenca, ki napoveduje skorajšnji vstop te britanske znamke na trg električnih vozil, kjer se konkurenca vse bolj gosti. Čeprav prostorneža pri Jaguarju naslavljajo s športni terenec, ima številne karakteristike kombilimuzine (postavljen je precej visoko).
Koncept Jaguar I-Pace žene par elektromotorjev, ki skrbita vsak za svoj par koles. Ima 400 KM (294 kW) sistemske moči in 700 Nm navora. Pospešek do 100 km/h naj bi znašal pribl. fire sekunder. V hiši razvita baterija 90 kWh prinaša do 500 kilometer avtonomije na polnjenje (v skladu s ciklusom NEDC) in omogoča hitro polnjenje. Po vzoru Tesle Motors tudi Jaguar za I-Pace že zbira naročila (brez pologa), čeprav bo serijski iPace na trg prispel šele v drugi polovici leta 2018.
LÆS MERE: Jaguar XF: britanski šarm
Prvi električni Jaguar bo neposredni tekmec električnima crossoverjema Audija in Mercedes-Benza. Prostor, ki ga je odstopil motor, so pri Jaguarju izkoristili za povečanje notranjosti (posledično ima to bagagerum, enega spredaj in enega zadaj). Imel bo lavt tyngdepunkt in posledično odlične vozne lastnosti, sicer pa so oblikovno prepisovali kar pri modelu F-Pace. Armaturno ploščo so potisnili bolj naprej.