fbpx

Den nye Nissan Leaf (2018): et nyt billede af verdens bestseller

Nissan Leaf er den bedst sælgende elbil i verden. Den blev først introduceret på markedet i 2010, og mere end 280.000 Leafs er blevet solgt indtil videre. Efter Tesla Model 3 er ankomsten af den nye Nissan Leaf bestemt en af de vigtigste elektriske nyheder. Den nye Nissan Leaf (2018) byder således på innovationer inden for teknologi, større autonomi og et helt nyt design.

Nissan je s predstavitvijo novega Nissan Leaf odlašal kar nekaj časa, za nekatere mogoče celo predolgo. A zdaj je tu in iz videnega lahko sklepamo, da si pri Nissanu niso želeli samo njegove zamenjave, temveč želijo z novincem ostati na prvem mestu med električnimi avtomobili. To je s prihodom Tesla in drugih proizvajalcev električnih avtomobilov postalo težje, nikakor pa nemogoče.

Nova generacija Nissan Leafa bo na voljo z dvema baterijama med kapacitet 40 kWh og 60 kWh. S prvo naj bi bilo moč prevoziti okoli 378 kilometrov po NEDC-ciklu. Močnejša naj bi omogočala doseganje razdalj prek 400 kilometer daleč, a uradnih meritev žal še ni. Elektromotor ostaja enak kot na dosedanjem Leafu, tj. z močjo 110 kW, a je bil prilagojen in gre zdaj več moči v kolesa. Končna moč tako znaša 147 konjskih moči. 40-kilovatna baterija se prek običajne domače vtičnice polni  8  til 16 timer, s pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutah. Najvišja hitrost je še vedno omejena na 144 km/t.

S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80% polna v 40 minutah.
S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutah.

Dizajn novega Nissan Leafa je občutno spremenjen, tako zunanji kot notranji. Pri Nissanu so bili pozorni na pomanjkljivosti prejšnjega modela, kot je recimo priključek za polnjenje avtomobila. Ta ima zdaj spremenjeni kot navzgor, kar pomeni, da se vam ni več treba sklanjati, ko želite “priklopiti” avtomobil. Najbolj opazna novost je tako imenovano e-pedal. Funkcijo vklopimo s pritiskom na gumb, s tem pa stopalko za gas hkrati spremenimo še v stopalko za zavoro. Sistem namreč deluje z uporabo regenerativne sile. Za dodajanje hitrosti stopalko pritisnemo, za zaviranje umaknemo nogo z nje. Sliši se komplicirano, ampak temu ni tako. Tudi nevešči vozniki se bodo tega hitro priučili. Omenimo lahko še funkcijo ProPILOT, ki je že Nissanov korak proti avtonomni vožnji in se lahko skoraj sam vozi po sredini avtocestnega pasu.

PREBERITE ŠE: NISSAN ROGUE TRAIL WARRIOR: KJER SE POT ZA VEČINO KONČA, SE ZANJ ŠELE ZAČNE

Nissan Leaf bo na slovenskem trgu na voljo spomladi 2018, na trg pa vstopa suvereno in zelo samozavesten.

Galerija slik: Nissan Leaf

Mere information

Mere information:
nissannews.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.