Den nye Golf repræsenterer en ny begyndelse og en ny fremdrift for Volkswagen-mærket, og endnu mere ønsker de at genskabe kundernes tillid til dette mærke. Året 2017 bliver noget offensivt for Volkswagen, da de har hele 10 nyheder klar, lige fra renoveringer til helt nye modeller. De startede med renoveringen af legenden – her er den nye gamle Volkswagen Golf.
Prenovljeno sedmo generacijo udmærker sig drzen dizajn, ki je v primerjavi s predhodnikom še dodatno izostren, s popolnoma LED zadnjimi žarometi, ki so na voljo že pri osnovnem modelu. Pametno tehnologijo je v avtomobilih občutit vedno pogostejša in tako novi Golf ni nobena izjema. Voznikov prostor je zdaj popolnoma digitaliziran, info-zabavni sistem je popolnoma prenovljen, še bolj pa je poudarjena povezljivost, saj Golf omogoča stalno povezavo s svetovnim spletom, prek katerega lahko spremljamo aktualno dogajanje v prometu, na voljo pa imamo celo aplikacije Google kort og Google Street View.
Oblikovne ændringer niso drastične, kar je bolj navdušujoče, je tisto, kar ostaja očem skrito. Že omenjeni info-zabavni sistem lahko od zdaj upravljamo z nekaj preprostimi kretnjami, vožnjo pa vam bo še dodatno olajšala kopica varnostnih sistemov. Med njimi gre vsekakor izpostaviti asistenta za zastoje v prometu, ki samodejno pospešuje, zavira in ohranja smer vožnje, medtem ko je voznik lahko popolnoma sproščen in je njegova edina naloga držanje volana v rokah. S pomočjo prednje kamere je zdaj še izboljšano predvidevanje kritičnih situacij v primerih peščev ali drugih ovir na cesti. Strokovnjaki ocenjujejo, da so s pomočjo teh pametnih rešitev število nesreč z naletom næsten prepolovili.
Največja novost novega Golfa predstavlja 1,5-litrski turbobencinski agregat TSI, ki ima v izvedenki Bluemotion 130 konjskih moči. S pomočjo samodejnega izklopa valjev so njegovo povprečno porabo zmanjšali za kar 1 liter, seveda pa jim to ne bi uspelo brez tehnološkega dosežka, kjer so edini do zdaj dognali, kako popolnoma izklopiti motor, ko mu odvzamemo plin. Slednje je bilo zdaj mogoče le pri hibridnih motorjih, saj je za upravljanje mnogih funkcij v avtomobilu še vedno potrebna elektrika, s pomočjo baterij pa se ta tehnologija seli tudi v nehibridne agregate. Slednje bo še posebno všeč tistim, ki prisegajo na vožnjo v tako imenovanem načinu ”ler”.
Predstavitev prenovljene 7-generacije Volkswagen Golf
Mere information:
volkswagen.si