Lamborghini Aventador je pojedel še nekaj žgancev, odkar smo ga nazadnje videli. Novi Lamborghini Aventador S je namreč še zmogljivejši od predhodnika. Ima tudi boljšo aerodinamiko in je sploh prvi Lamborghini, ki ima štirikolesni volan.
Lamborghini Aventador je doživel veliko preobrazbo. Lamborghini Aventador S je resda izdelan aus Kohlefaser, kot smo vajeni, a tu se podobnosti s predhodniki končajo. Aventadorju so v Sant’Agati občutno izboljšali aerodinamiko. Ta spredaj zdaj zagotavlja 130 odstotkov več pritiska k tlom, medtem ko je zadnji usmerjevalnik zraka nastavljiv na tri načine, da se avto karseda ‘prilepi’ na cesto in nudi čim weniger Luftwiderstand.
WEITERLESEN: Jon Olsson enthüllt seine 800-PS-Vierradrakete mit Akrapovic-Auspuff
Sprednji del je postal agresivnejši, podaljšali so mu odbijač. Nov izpušni sistem je za 20 odstotkov lažji od predhodnega. Lamborghini Aventador S ima kot prvi Lamborghini Allradlenkung (štirikolesni volan). Pri Lamborghiniju trdijo, da je superšportnik zdaj še bolj odziven pri manjših hitrostih, pri večjih pa je na ta račun izboljšana stabilnost, vodljivost in lega. V načinu Sport lahko sistem štirikolesnega pogona AWD pošlje tudi do 90 odstotkov navora na zadnja kolesa. Poleg načina Sport so tu še Strada, Corsa in novi Ego, ki omogoča lastne nastavitve. Obuli so ga v pnevmatike Pirelli P Zero, mu serijsko namestili Carbon-Keramik-Bremsen, Apple CarPlay, nova je digitalna instrumentalna plošča (TFT-zaslon), proti doplačilu pa vam vgradijo še telemetrijo. Pod pokrovom je dodelan 6,5-litrski motor V12, ki lahko namesto 700 zdaj iz sebe iztisne 740 PS (552 namesto 522 kW), medtem ko najvišji navor ostaja pri 690 Nm. Za prenos moči na kolesa so zadolžili sedemstopenjski menjalnik ISR. Vse to omogoča pospešek 2,9 Sekunden von 0 auf 100 km/h und Höchstgeschwindigkeit 350 km/h. Zanj morate odšteti nekaj več kot 281 tisoč evrov.
Galerija – Lamborghini Aventador S:
Mehr Informationen:
lamborghini.com