fbpx

Männer-Beauty-Trends 2017: Dirty Face ist in Mode

Lepotni trendi 2017 – umazan obraz

Ja, das hast du richtig gelesen. Vergessen Sie das tägliche Duschen und Waschen Ihres Gesichts. Gehen Sie stattdessen nach draußen, nehmen Sie Schmutz vom Boden auf und schmieren Sie Ihr Gesicht gründlich ein. Das muss man natürlich tun, wenn man dieses Jahr im Trend liegen will. Männer laufen jetzt mit schmutzigen Gesichtern über die Laufstege! Nach unordentlichen Frisuren und künstlichem Schweiß, die 2016 die Laufstege beherrschten, greifen Männer nun zu einem noch skurrileren Trend.

Za moške, ki se sprehajajo po modnih brveh, je do zdaj veljalo, da so urejeni od glave do pet. Zakaj do zdaj? Ker se je v svetu moške mode pojavil nov lepotni trend – umazan obraz. Prvič smo ga lahko opazili auf der London Fashion Week, ki je znan po inovativnih in neobičajnih stilih, na modni reviji britanske blagovne znamke Bester Mann.

WEITERLESEN: Schönheitstrend 2017: Wird Negativraum Ihr heißester Schönheitstrend 2017 sein?

Če velja, da se modeli na modne revije pripravljajo več tednov, celo mesecev, to ne pomeni, da se manekeni zdaj ne bodo smeli umivati mesec ali dva pred sprehodom po pisti. Gre vendarle za umetni videz, ustvarjen z ličili.

Bi si drznili hoditi po svetu z umazanim obrazom, četudi je umazanija umetna?
Bi si drznili hoditi po svetu z umazanim obrazom, četudi je umazanija umetna?

Navdihnili so jo britanski moški v devetdesetih, ki so ves dan preživeli na delu in nato končali v lokalu, kjer so žurali do jutranjih ur. Videz je sestavljen iz umazanije po obrazu, mastnih las in mastne kože. Če ga želite poustvariti, si ali A) ne umivajte obraza teden ali dva (odvisno od narave vašega dela oz. življenjskega sloga) ali B) uberite bližnjico in uporabite ličila. Predlagamo drugo možnost. Hvaležni vam bodo sodelavci, prijatelji in domači.

Galerija – v modi je umazan obraz:

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.