Prihaja nova Ford Fiesta (2017), ki jo bo javnost od blizu prvič spoznala na avtomobilskem salonu v Ženevi, že zdaj pa si lahko pogledamo, kaj prinaša sedma generacija. Ford Fiesta sodi med najbolj prodajane avtomobile v Evropi (za Golfom in Polom), nova Ford Fiesta pa izpolnjuje vse pogoje, da postane še večja prodajna uspešnica, saj je večja, z več opreme, z več varnostnimi sistemi in boljšimi materiali. V Sloveniji bo na voljo sredi leta 2017. Za zdaj so predstavili štiri različice, in sicer Vignale, Titanium, ST line in Active.
Takšna bo nova Forda Fiesta (2017), model, ki praznuje častitljivih 40 Jahre in so ga prodali v več kot 17-milijonski ‘nakladi’. Velja za Fordov najbolj prodajani avtomobil v Evropi, ki že dolgo vztraja v vrhu razreda majhnih avtomobilov na stari celini (vsak peti avto v Evropi prihaja iz tega razreda). In to se v kratkem ne namerava spremeniti. Ford je predstavil štiri različice nove Fieste (narejene so na Fordovi globalni platformi B), in sicer klassisch, Fiesto ST line, prestižno Vignale in ”križanko” Aktiv. Prihaja še športna ST.
Nova Forda Fiesta je večja od predhodnice (imela bo več prostora v potniški kabini in v prtljažniku) in manj agresivnega videza, dobila je 8-Zoll-Touchscreen nad sredinsko konzolo, infozabavni sistem (SYNC 3) pomeni velik korak naprej, zadnje luči niso več pokončne, ampak vodoravne, materiali so prijetnejši na otip, nova je Panoramadach … Na voljo bo več varnostne in dodatne opreme. Že zdaj je Ford izpuščal osnovne različice Fieste, saj bo v čevlje najmanjšega Fordovega avtomobila v Evropi drugo leto stopil Ford Ka+.
Nova Fiesta ima kar 15 aktivnih pomagal, med njimi sistem za prepoznavo objektov 130 metrov pred vozilom in avtomatsko zaviranje v kritičnih situacijah, če voznik ne zavira sam. Tu je tudi sistem za opozarjanje na prečni promet, sistem opozarjanja na nenamerno zapuščanje voznega pasu, prilagodljiv radarski tempomat …
PREBERITE ŠE: Gymkhana 9 – Ken Block tokrat trpinči Forda Focusa RS RX
Novost sta tudi trivaljnik s 140 KM in sistem izklapljanja valja ob manjši obremenitvi (do zdaj je bilo tako le pri motorjih V4, ki ne umanjkajo niti tokrat), sicer pa paleta motorjev še ni znana. Zagotovo v ponudbi ne bodo manjkali dizelski motorji TDCI in dvosklopčni samodejni menjalnik Powershift. Nova generacija Fieste, ki bo nasledila model iz leta 2012, bo na ceste zapeljala sredi leta 2017. Za jesen 2017 pa je napovedan Ka+. Nova Ford Fiesta se bo javnosti prvič predstavila na avtomobilskem salonu in Genf. Govori se, da bo Ford Fiesto pripravil tudi za svetovno reli prvenstvo (WRC).
Galerija – nova Ford Fiesta (2017)
Mehr Informationen:
ford.si