fbpx

Robert Bösch und Mammut - eine faszinierende Fotoserie mit Bergsteigern am Matterhorn

Auf Wunsch der Firma Mammut wurde das Matterhorn vom Schweizer Fotografen Robert Bösch in eine „Leinwand“ verwandelt und feierte damit den 150. Jahrestag der Erstbesteigung des 4.470 Meter hohen Berges, der in den Walliser Alpen zwischen der Schweiz liegt , mit einer Reihe atemberaubender Fotos mit Bergsteigern als Vorbildern und Italien und der aufgrund seiner Schwierigkeit einer der letzten Berge in den Alpen war, die von den Pionieren des Alpinismus bestiegen wurden.

Masovna fotografija je imela vedno poseben čar, vendar pa se običajno odvija v nekoliko bolj prijaznih okoljih kot je gora Matterhorn. In ko smo že pri pionirstvu. Podobno fotografsko ekshibicijo sta znamka Mammut und Robert Bösch že izvedla leta 2010, tokrat pa so vrnili na ”kraj zločina” oz. na pot prvega vzpona.


Čeprav so gore hvaležna tarča fotografov in že same po sebi Kunstwerke, pa je šel Mammut, ki izdeluje pohodniško in alpinistično opremo, še ”cepin” više. S svojo reklamno kampanjo za leto 2015 bo namreč na prav poseben način počastil 150. obletnico prvega vzpona na ”Zermatskega rablja”, ki ga je leta 1865 vodil Britanec Edward Whymper. Čeprav bo zadeva uradno zunaj šele čez čas, pa že imamo nekaj impozantnih utrinkov.

WEITERLESEN: John Malkovich stellte Fotos berühmter Porträts nach

Za delo je podjetje Mammut kot rečeno zadolžilo starega znanca, Roberta Böscha, ki je ujel ekipo aplinistov, ki se je v gosjem redu podala v tehnično zahteven Hornlingov greben, vsak izmed njih pa je ob svitu prižgal rdečo luč, da je bila osvetljena smer, ki so jo ubrali Whymper in kompanija. Vmes je nastalo še mnogo drugih sapojemajočih posnetkov, ki si jih lahko ogledate v galeriji.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
www.mammut.chwww.robertboesch.ch

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.