Obwohl wir gerade erst in den Frühling eingetreten sind, zählen viele schon die Tage bis zum Sommer. Im März startete zum zweiten Mal in Folge die einzigartige Millenium Izziv-Kampagne in BTC City Ljubljana. Drei Monate lang bereiten sich die vier Herausforderer unter fachkundiger Anleitung der vier Trainer im Millenium Sports Center und der Fitness Clinic im Atlantis auf einen aktiven Start in den Sommer vor. Parallel zum Programm findet wöchentlich ein Gewinnspiel „Schlag den Herausforderer“ statt.
V BTC City Ljubljana že drugič poteka akcija Millenium Izziv, v kateri se kvartet izzivalcev, med njim igralka Ana Dolinar Hribar, tri mesece pod budnim očesom štirih trenerjev v Športnem centru Millenium in Fitnes kliniki v Vodnem mestu Atlantis pripravljajo na aktiven in zdrav vstop v poletje. Vzporedno s programom tedensko poteka tudi nagradna igra Premagaj izzivalca, v kateri si lahko obiskovalci spletne strani btc-city.com/izziv priborijo privlačne nagrade.
WEITERLESEN: Unsere Körper sind voller Beweise der Evolution
Millenium Izziv je celosten program. Čeprav traja ”le” drei Monate, je njegov namen trajna sprememba življenjskega sloga udeležencev. Vsak letošnji izzivalec (to so Ana Dolinar Horvat, Barbara Zalar, Matic Marolt in Primož Erjavec) si je zato pred začetkom programa zastavil osebni cilj: oblikovati telo, zmanjšati telesno težo ali pridobiti mišično maso. Program treningov poteka od marca do junija, in sicer povprečno 5-krat tedensko. Pripravljajo ga Matej Bunderla, Vid Koblar, Urška Dolinšek in Damjan Verhovc, ki so zadolženi tudi za ustrezne jedilnike. Velik poudarek akcije je namreč tudi na ustrezni prehrani, izzivalci pa se v tem času podučijo tudi o pravi izbiri živil in načinu njihove priprave. Ekološka trgovina Vita Care pa jim je izročila košarice bio izdelkov. Izbrana dvojica izzivalca in trenerja tedensko demonstrira izvedbo ene vaje, ki jo lahko vsak izvede doma in se s tem prepriča, ali lahko nadkrili udeleženca Millenium Izziva. Tedenske preizkušnje so objavljene na spletni strani btc-city.com/izziv. Po koncu akcije bodo udeleženci izvedli meritve in rezultate primerjali z rezultati z začetka programa. Spremljate jih lahko prek Facebooka (#MilleniumIzziv).