fbpx

Opel Corsa OPC: el cohete urbano Opel más potente de la historia

Opel Corsa OPC

Le par mesecev po predstavitvi nove generacije opel corse, so pri Oplu razkrili fotografije in podatke najmočnejše različice OPC. Opel corso OPC bo od premiere v Ženevi poganjal 1,6-litrski turbo, ki razvije 207 KM in najmočnejšo corso vseh časov požene do 230 km/h, do stotice pa v 6,8 sekunde.

Najmočnejšo serijsko opel corso vseh časov na zunaj prepoznamo po značilnem “aero body kitu”, vključno z velikimi odprtinami za zajem zraka, ki so obenem vzporednica s prej omenjeno večjo sestro s kratico OPC v imenu. Drugačna so tudi lita platišča OPC, ki lahko merijo 17- oziroma 18 palcev, med katerimi v okviru performance paketa domuje tudi sistema de frenos priznanega Bremba, vključno s koluti premera 330 mm (spredaj).

El frontal será igual de agresivo que el de su hermano Astra OPC, lo que está garantizado por el "kit de carrocería aerodinámico", y también heredó el color exclusivo "azul flash" de su hermana mayor.
El frontal será igual de agresivo que el de su hermano Astra OPC, gracias al "kit de carrocería aerodinámico", y además heredó el color exclusivo "azul flash" de su hermana mayor.

Na zadku pa se bohoti zajeten strešni spojler, ki je prvič v zgodovini modela na voljo v dveh izvedbah. Že “osnovni” je kar konkreten, tisti še bolj vpadljiv in impozanten pa proti doplačilu prinese še dodatni pritisk na zadnja kolesa. Posebnost predstavlja tudi izpušni sistem, pod katerega je podpisan renomirani Remus, iz dveh ločenih cevi večjega premera pa prihaja globok bas. Manj opazno pa je dejstvo, da je OPC-jka za 10 mm bližje k tlom kot ostale “civilne” izvedenke.

Ob prehodu v notranjost potnike pozdravita prednja školjkasta sedeža Recaro, usnjen volan, prestavna ročica z emblemom, športne stopalke in merilniki značilne izvedbe Opel Performance Centra. Vozniku so na voljo številni sistemi povezljivosti in omreženja, združeni v informacijsko zabavni sistem Intellilink.

El interior también recibe el toque deportivo esperado, rematado por los asientos tipo butaca Recaro.
El interior también recibe el toque deportivo esperado, rematado por los asientos tipo butaca Recaro.

Pri pogonu so ostali zvesti 1,6-litrskemu turbu, ki pa po novem razvije 152 kW ali 207 KM. Ob tem doseže tudi 245 Nm navora, dodatnih 35 Nm pa je kratkotrajno na voljo v funkciji overboost. Prenos moči na prednji kolesni par poteka preko ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki so mu skrajšali hode. Z mirovanjem do 100 km/h pospeši v 6,8 s, največja hitrost je 230 km/h. Tovarna ob vsem tem obljublja porabo 7,5 litra.

El alerón trasero será una novedad para los modelos de este tipo (OPC) y estará disponible en dos versiones. El básico será de hormigón, pero el más sustancial ofrecerá aún más presión sobre el suelo.
El alerón trasero será una novedad para los modelos de este tipo (OPC) y estará disponible en dos versiones. El básico será de hormigón, pero el más sustancial ofrecerá aún más presión sobre el suelo.

Za čim boljši prenos obsežne konjenice na cesto, so pri podjetju Koni poskrbeli za inovativno vzmetenje, kjer tehnologija FSD omogoča prilagoditev moči blaženja frekvenci nihanja vozila. ESP in TC sistema ob tem poujata več različnih programov delovanja. V programu competition mode je slednji tako neaktiven, sistem ESP pa dopušča občutne odklone avtomobila, mogoče pa ga je tudi povsem izklopiti.

LEE MAS: City video test – opel astra GTC

Izboljšav je bil deležen tudi krmilni mehanizem, ki je bolj neposreden, bolj odziven, vozniku pa zagotavlja več komunikativnosti. Za čim boljši stik s podlago skrbijo športne pnevmatike Michelin, paket opreme performance package pa k prej omenjenim palec večjim (18″) platiščem in brembo zavoram, doda še mehansko zaporo diferenciala Drexler.

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.