Aunque Daimler cerró hace algún tiempo la marca de gran prestigio Maybach, poco después anunció que su sedán insignia continuará la tradición de esta marca con una versión especial de prestigio. Con la ayuda de un motor V12 de 530 caballos de fuerza, debería llegar a las carreteras en un buen año. Por supuesto, con copas de champán habituales.
S 600 Maybach bo tako mogoče prepoznati po posebnih kromiranih platiščih, številnih napisih Maybach na 20 centimetrov daljši karoseriji, katere prirastek naj bi šel izključno na račun čim večjega prestiža in udobja potnikov v drugi vrsti.
Tam bosta potnika pričakala predsedniška fotelja z naklonom naslonjal pod 43,5 stopinjskim kotom in električno nastavljivo oporo za meča, s pomočjo katere se bosta potnika lahko zleknila kot potujoč v prvem razredu na letalskem letu. Sedeža bosta odeta v najbolj kakovostno ročno prešito napo, ki bo krasila tudi vratne obloge in še marsikaj, na željo kupca pa bodo za še boljši sedežem dodali tudi posebne gumbe in vzglavnike.
LEE MAS: City test: Mercedes-Benz CLS – harmoničnost nekega drugega sveta
Del serijske opreme bo tudi informacijsko zabavni sistem za dvema LCD zaslonoma, conexión a Internet in brezžične slušalke Burmeister. Med opremo pa bodo kupci, ki bodo pripravljeni plačati okoli 200 tisočakov za primerek (brez davščin državi) deležni tudi značilnih “flute” kozarcev za šampanjec, ki v super prestižni predsedniški limuzini pač ne smejo manjkati.
Da ga bodo mimoidoči ločili od ostalih pa bo na voljo tudi sedem ekskluzivnih barv, rezerviranih samo za S600 Maybacha. Pod pokrovom bo “garal” 6,0-litrski biturbo dvanajstvaljnik, ki bo razvijal 390 kW ali 530 KM, s čimer bo ta predsedniška limuzina vse prej kot počasna premičnina v prometu.