Por primera vez desde 2013, McDonald's cambiará el aspecto gráfico del empaque en sus restaurantes de comida rápida en todo el mundo. Nuevas bolsas de papel, tarros y envases para alimentos con gráficos limpios, sencillos y coloridos llegarán a los restaurantes McDonald's a finales de 2016.
Mantra "menos es más" se je prijela tudi nove grafične podobe embalaže, ki so jo za mcdonald's oblikovali v ameriški agenciji Boxer. Nova podoba je preprosta in sledi novi viziji McDonaldsa, ki stremi k sodobnemu y lo hizo zavzel za izboljšanje svojih storitev in hrane.
Na rjavih papirnatih vrečkah in škatlah za hrano, ki jo obiskovalci McDonaldsove restavracije vzamejo s seboj, ter belih lončkih s pijačo izstopajo McDonaldsov logotip in imena njegovih hamburgerjev v neonsko oranžni, živo rožnati, rdeči, nebeško modri in strupeno zeleni barvi v za McDonald’s značilni, a tokrat odebeljeni pisavi. Dinamični napisi se igrivo nadaljujejo čez robove embalaže. Ker so vodilni pri McDonaldsu prepričani, da njihove embalaže predstavljajo nekakšen reklamni pano, je nova podoba preprosta, očiščena, izstopajoča in barvita.
LEE MAS: McSki: McDonald's con una versión de esquí de McDrive
Cilj, ki si ga McDonald’s prizadeva doseči do konca leta 2020, je, da bi vso njegovo embalažo izdelali iz recikliranih materialov. Čeprav je pod do tja še dolga, je podjetje ob predstavitvi nove embalaže sodelovalo s študenti Univerze v Miamiju, ki so iz nove embalaže McDonaldsa ustvarili modne dodatke.
Medtem ko je nova embalaža že v ameriških restavracijah hitre prehrane McDonald’s, pa jih bodo v ostale restavracije po svetu postopoma uvozili do konca leta 2016.
Deluje, kot da je šla nova grafična podoba McDonaldsove embalaže na dieto, ampak bo prepričala tudi ljudi, da se obetajo pozitivne spremembe tudi na področju hrane, ki jo ponujajo?