El nuevo Audi A6 se une a los recientemente rejuvenecidos Audi A7 y Audi A8. El seis es una renovación seria y una generación completamente nueva. Como todos sabemos, el Audi A6 siempre ha sido sinónimo del modelo de coche que ha envejecido con más encanto en la categoría superior. Por eso también la nueva generación trae muchas novedades a la carretera.
Una nueva generación Audija A6 se na prvi pogled od prejšnje ne razlikuje veliko, a če ste med bolj pozornimi opazovalci, boste ogromne razlike zagotovo opazili. Novi Audi A6 (2018) je nekoliko zrasel, v dolžino za 7mm, širino 12 mm in v višino 2 mm. Najbolj izstopajoč del novega A6 je prednja maska, ki zelo spominja na tisto pri modelu A7. S stranskega profila nepoznavalec skorajda ne bo opazil bistvenih razlik, a poznavalcu ne uide močno poudarjena linija, ki se vije nad prednjimi in vse do zadnjih koles. Razlike na zadku so bolj opazne, saj imamo na novo zasnovan pokrov prtljažnega prostora in kromirano letvico, ki se vije čez celo širino avtomobila. Novi Audi A6 estará disponible en 14 barvnih odtenkih, med katerimi je 7 povsem novih. In s tem dobiva tudi tisto pravo igrivost in možnost personalizacije.
Si zunanjost precej podobna predhodniku (kar nikakor ni slabo), tega zagotovo ne moremo reči za notranjost. Ti sta si med seboj podobni kot dan in noč, saj je nova generacija občutno bolj digitalizirana. Za začetek imamo 10,1-palčni MMI-zaslon, ki je namenjen zabavno-informacijskemu sistemu in smo ga videli že pri Audiju A7. Pod njim je drugi zaslon, v velikosti 8,6 palca, prek katerega upravljamo klimatsko napravo in druge uporabne funkcije. Tudi voznikovo vidno polje se je digitaliziralo in tako za volanom najdemo pantalla de 12,3 pulgadas z vsemi merilniki, navigacijo in drugimi informacijami. Prav tako se je povečal prostor za ramena in glave, v prtljažniku pa bomo našli še za nekaj litrov več prostora.
Z digitalizacijo in novo MMI-navigacijo está novi Audi A6 dobil kopico novih funkcij. Navigacija se uči sama in lahko priporoči boljše oziroma alternativne poti. Asistenčni sistemi uporabljajo do 5 radarskih senzorjev, 5 kamer, 12 sensores ultrasónicos in laserski bralnik za potrebe parkirnega asistenta. Na voljo sta tako Parking Pilot como Garage Pilot, ki lahko samodejno zapeljeta Audija A6 iz ali v garažo oziroma parkirni prostor, ne da bi bilo vozniku treba biti v avtomobilu. Nadgrajeno podvozje je dobilo veliko sestavnih delov iz aluminija, s tem pa je vožnja še bolj športna, a kljub temu okretna.
en la presentación novega Audi A6 je paleta motorjev sestavljena iz dizelskega motorja z oznako 2.0, ki na cesto prenaša 201 konja, a mu dizelskem oddelku delata družbo še dva 6-valjna dizla z oznako 3.0 s po 228 in 286 konjskimi močmi. Motorno paleto seveda dopolnjuje 3-litrski bencinski motor V6 z močjo 335 konjskih moči. Pri Audiju šefi napovedujejo še bencinski 2-litrski bencinski motor, ki se bo konjenici pridružil proti koncu leta. Nekateri modeli Audija A6 bodo imeli mini hibridni sistem, ki jim omogoča vožnjo brez delujočega motorja med 55 in 160 km/h. Hkrati ta sistem deluje tudi kot start/stop funkcija, pri hitrostih nižjih od 22 km/h. Tudi zato novi Audi A6 ni shujšal niti grama, a vse na račun novih tehnologij. Quattro štirikolesni pogon je standarden pri vseh različicah Audija A6, kar pa predstavlja pravo malo revolucijo v tem poslovnem segmentu in kaže na usmeritev Audija v prihodnje – tudi v segmentu vozne dinamike.
Nove Audije A6 bomo na slovenskih cestah lahko videli že letošnjo jesen.
Galerija slik: Novi Audi A6
Más información:
audi.si