Septembra 2015 bodo evropske ceste bogatejše za novo generacijo Mercedesa razreda A. Šlo bo za prenovljeno tretjo generacijo, ki je debitirala leta 2012 in na novo začrtala prihodnost te nemške znamke. Prenova prinaša tudi športno različico A45 AMG in čisto nov varčen dizelski agregat, vsi iz razreda A pa so dobili tudi novo prilagodljivo podvozje Dynamic Select. Večina sprememb se je sicer zgodila v ''zaodrju'', po fiziognomiji namreč ''podmladek'' ne odstopa pretirano od predhodnikov, sicer pa gre za nekaj povsem novega in avto z dušo Formule 1 in udobjem limuzine.
Da novi mercedes razreda A ni doživel korenitih posegov v zunanjosti je pričakovano, saj ne popravljaš, kar ni pokvarjeno. Zato pa prinaša nove dimenzije vozne dinamike. V razred A se je namreč naselilo stikalo Dynamic Select, ki lahko v trenutku zamenja karakter vozila. Na izbiro so programi Comodidad (udobno), Deportes (športno), ecológico (ekološko) in Individual (osebno), ki da vozniku proste roke pri izbiri lastnosti motorja, volana, vzmetenja, menjalnika in klime. Serijsko ga ima skoraj celoten kombilimuzinski naraščaj (”črna ovca” je BlueEfficiency, sicer prvak varčnosti), torej modeli A 200 d 4MATIC, A 220 4 MATIC, A 220 d, A 220 d 4MATIC, A 250 4MATIC, A 250 Sport in A 250 Sport 4MATIC, dobili pa ga boste v kombinaciji s sedem-stopenjskim samodejnim menjalnikom, opremo AMG Line in športnim podvozjem.
Po videzu vozila od aktualne serijo ločimo po zadnjih žarometih in odbijaču (prednji je bolj oster, zadnji ima ”vdrte” izpušni cevi) in prednjih LED svetilih (opcijsko), kirurški nož pa je zarezal tudi v režo hladilnika. Kar se tiče agregatov je situacija sledeča. Najskromnejši je A160 (vstopni model) z novim 1,6-litrskim štirivaljnim bencinskim agregatom (75 kilovatov), medtem ko sta različici A220 (130 kW) in A250 (160 kW) v teh letih pridobili vsaka po 5 kilovatov. Najbolj varčen iz serije je A180d BlueEfficiency, ki pod pokrovom čuva 1,5-litrski dizelski agregat z 80 kW. Ob tem gre pojasniti oznako d, ki je pri Mercedesu novi CDI, torej vozilo z dizelskim motorjem.
Najmočnejši A45 AMG bo imel agregat z 280 kilovati in bo od 0 do 100 km/ zmogel v 4,2 sekunde (s tem za 0,4 sekunde poseka čas aktualnega prvaka razreda). Za koktajl Formule 1 in limuzine poskrbi paket Motorsport Edition, ki ga bodo lahko deležne vse izpeljanke, izdajali pa ga bodo zeleni dodatki, AMG platišča, športni sedeži in nekatero drugo notranje okrasje. In ko smo ravno pri notranjosti. Tam se je znašla dvojna instrumentalna plošča (znana nam je že iz modelov GLA in CLA), pa večopravilna enota z opcijskim 8-palčnim zaslonom na dotik, ki bo od leta 2016 lahko gostil tudi infozabavna sistema Apple CarPlay in MirrorLink, prenovljena so nekatera stikala, rahlo drugačna je armaturna plošča, novi so sedeži in barvne kombinacij, izboljšani so materiali,…
LEE MAS: Mercedes-Benz presentó el nuevo cupé Clase C: ¡lo mejor o nada!
Iz gledišča vožnje pri prenovljenem razredu A so napredovali športni občutek za volanom (črpali so svoje inženirsko znanje iz Fórmula 1), iz vidika udobja pa so za še več le-tega poškilili k svojim limuzinam in razredu S. S serijo prihaja tudi nov serijski sistem Collision Prevention Assist Plus, ki radarsko zazna stanje vozila pred nami in voznika opozori na nevarnost trčenja. Če se voznik nanj ne odzove, zavira sam. Obstajajo tudi kopica drugih asistentičnih sistemov, med njimi uravnavanje razdalje in zaznavanje vozila v mrtvem kotu. Četica novih vozil razreda A se bo v slovenskih prodajnih salonih znašla septiembre 2015.
Más información:
mercedes-benz.si