El pasado mes de marzo, Pininfarina presentó en Ginebra un estudio de su propio superdeportivo en honor a Sergio Pininfarina, fallecido un año antes. Inmediatamente después surgieron fuertes rumores de que este modelo también debería salir a la calle en una serie muy limitada. Se espera que se produzcan seis ejemplares y los precios oscilarán entre 800.000 y un millón y medio de euros.
Glavna razlika serijskega modela, če sploh lahko tako rečemo, je v vetrobranskem steklu, s čimer so dosegli, da ga bo šest lastnikov lahko uporabljalo na cesti in vozilo brez uporabe varnostnih čelad. Kdo pa bi si želel, da medtem ko vozi ne more piti šampanjca in jesti kaviarja, lastniki milijon evrov vrednega superšportnika pač ne.
Sergio pininfarina je poleg tega dobil še stranska stekla, targa streho, oblikovalci pa so nekaj sprememb namenili tudi izgledu prednjega dela, tako da je sedaj še bolj podoben modelu 458 italia, ki je inženirjem pri renomiranem italijanskem oblikovalskem podjetju tudi služil za muzo.
Od slednjega je prevzel tudi 4,5-litrski V8 motor, ki zmore 570 KM, kar zadošča, da superšportnik do stotice pospeši v 3,4 segundos, merilnik hitrosti pa se zaustavi pri 320 km/h. Če tudi ste že preverili in imate na računu millones de euros, pri kolikor naj bi se pričele cene tega športnega eksota, pa naj vam povemo, da boste težko prišli do svojega primerka, saj naj bi bili že vsi prodani.