Porsche se ha comprometido a introducir algunos modelos de automóviles que volverán a la naturaleza primaria de la conducción, sin los lujos necesarios en forma de entretenimiento y otros sistemas. El Porsche 911 Carrera T es uno de esos modelos especiales que ha perdido mucho peso pero ha ganado en otros aspectos.
Porsche 911 Carrera T posee zmanjšano težo, predvsem zaradi tega, ker so quitó el banco trasero in informacijsko-navigacijski sistem. Če si kupci teh stvari vseeno želijo, jih bodo pri Porscheju vrnili na svoje mesto in to brez doplačila. Zaradi shujševalne kure je Porsche 911 Carrera Touring za 20 kilogramov lažja v primerjavi z osnovnim modelom 911 Carrera. Teža Carrere Touring je 1425 kilogramov, Čeprav so ji dodali Porschejevo aktivno vzmetenje, ki za 20 mm približa dno vozila k cestišču. V nasprotju z običajno Carrero ima Touring možnost zavijanja zadnje osi, lažji paket Chrono in optimiziran ročni menjalnik s krajšimi hodi in krajšimi prestavnimi razmerji.
Pod pokrovom ima 911 Carrera T standardni 3,0-litrski šestvaljni biturbo motor. Tiene 370 caballos de fuerza in 450 Nm navora. Do 100 km/h potrebuje 4,5 segundos, kar je za desetinko hitrejše od običajne Carrere. Ob izbiri PDK menjalnika, se ta čas še izboljša, na 4,2 sekunde. S tem menjalnikom potrebuje Carrera T 14,5 sekund do 200 km/h. Končna hitrost avtomobila je večja od 290 km/h. 20-palčna platišča so bila sposojena pri modelu 911 Carrera S, da pa bi med vsemi modeli lažje prepoznali Carrero T, bodite pozorni na prednji spojler in metalno-sivo pobarvana vzvratna ogledala. Opazili boste še logotipe modela in črno pobarvane zaključke izpušnih cevi.
Notranjost je zavoljo zmanjševanja teže bolj špartanska, saj je brez radia ali navigacije. Kot že omenjeno, si lahko oboje tudi omislite in boste vse dobili v avtomobilu brezplačno. V Nemčiji bo cena nove 911 Carrere Touring znašala 107.553 evrov, kar je za približno 10.000 evrov dražje od standardne 911 Carrere.
Galerija – Porsche 911 Carrera T (2018): ko je manj več
Más información:
porsche.com