Audi vuotanut myös kuvia toisen sukupolven Audi R8:sta (2015) ennen Geneven autonäyttelyä. Ja tässäkin meillä on aihetta olla iloisia. Ei, nämä eivät ole naisten käyriä, vaan Audi R8:n käyriä ja ominaisuuksia. "Liinat" ovat pudonneet myös takatuulilasista, jonka alta on upea näkymä 5,2 litran V10-moottoriin, jossa on kerrostettu sylinterin täyttö (FSI) -tekniikka, joka tarjoaa 540 ja 610 hevosvoiman versiot (V10 Plus malli ) .
Druga generacija Audija R8 je po videzu sicer podobna serijski različi, a verjetno vas bolj kot to zanima, kako se odreže ”na teku” na 100 km/h. Tega zmore v 3,5 sekuntia, medtem ko je Plus še za odtenek hitrejši (3,2 sekunde). Svoj maksimum dosežeta pri 320 oz. 330 km/h in kljub tem izjemnim številkam nista požrešna kot Lakotnik, saj je poraba Plus edicije le za slab liter višja od serijskega modela (11,8 l/100 km proti 12,4 l/100 km), pa tudi pri izpustih CO2 ni bistvene razlike (275 g/km proti 289 g/km). Kaj pa pravite na laserske žaromete, na sistem ”start&stop” na sedemstopenjski vzdolžni dsg menjalnik S tronic? Bomba! A ostanimo še malce zunaj.
LUE LISÄÄ: Novi Audi A1 sportback – nove športne vsebine za najmanjši model s štirimi krogi na nosu
Na voljo bosta dve ”obutvi”. Osnovna bo 19-colska (spredaj 245/35, zadaj 295/35), medtem, ko bo 20-colska (245/30 in 305/30) opcijska. Brzdale jih bodo keramične zavore in dvojni difuzor v sendviču med izpušnima cevema, ki bo skrbel za podtlak in odlično lego celotnega divjaka.
Ogljikovo kožo (sprednji usmernik zraka, zunanja vzvratna ogledala) bosta dopolnjevala pokrov in streha iz plastike CRFP, zaradi česar sodi v peresno ali vsaj veltersko kategorijo superšportnikov. 1555 oziroma 1454 kg tudi pomeni, da je glede na prejšnji model shujšal za 50 kilogramov in je zato še bolj agilen. In če se prestavimo še malo v notranjost. Tam bo voznika pričakala osvežena voznikova kabina z 12,3-palčnim Audijevim virtualnim prikazovalnikom. In če vam ni do poslušanja predenja motorja, si lahko omislite Bang & Olufsen zvočni sistem. Da napraskate 165 tisoč oziroma nekaj čez 187 evrov, imate čas do poletja, ko naj bi druga generacija množično zapeljala iz Ingolstadta.
Več o njem bo razkritega tu:
www.salon-auto.ch