Miksi vaihtaa voittava hevonen? Audi esitteli hiljattain kaksi uutta mallia olohuoneessaan (lue Ingolstadt) loistokkaasti - Audi A5 Coupé ja urheilullinen Audi S5. Saksalaiset eivät juurikaan koskeneet skalpelliin remontin aikana, sillä ulkopinta pysyi käytännössä ennallaan, he koskettivat naamiota vain hieman enemmän. Siksi he "maalasivat" niin paljon enemmän sisätiloihin ja matkustamoon, joka on mukautettu liitettävyystrendeihin ja varustettu suurilla digitaalisilla näytöillä. Ne saapuvat teille syksyllä 2016.
Oblikovalci niso konkretno zarezali v novi Audi A5 Coupé, zato iz kirurške sobe niso pripeljali korenito spremenjenega A5 Coupéja, ampak skorajda enojajčnega dvojčka modela iz leta 2010– glede na ostrejši videz bi lahko rekli kar njegovega zlobnega dvojčka. Ta v dolžino meri 4,67 metriä, v višino pa so mu namerili 1,37 metra. Ima relativno dolg ”kljun”, ki se nadaljuje z nizko streho in zaključi s kratkim repom. K športnemu videzu pripomoreta vzvratni ogledali, ki sta pritrjeni kar na pločevino.
Lahka karoserija (glede na predhodnika je odvrgel 60 kiloa) s povečano vzvojno trdnostjo se lahko pohvali z odlično aerodinamiko (Audi se baha, da ima novi Audi A5 najboljši količnik zračnega upora v razredu in sicer 0,25) in aeroakustiko, prtljažnik pa s 465 litri prostornine. Stoji na platformi MLB, ki jo je Audi uporabil že pri novi generaciji modela A4.
LUE LISÄÄ: Tudi v Sloveniji posnel oglas za Audi SQ7 TDI
Če je zunanjost postala bolj kot ne nedotaknjena (opazna je razširitev in povečanje sprednjega zračnika ter bolj izklesane linije, zaradi kateri deluje rahlo ”nasikan”, posledično pa se mu spreminja tudi merkki), pa je šlo toliko več ur dela v notranjost, kjer najdemo vse informacijsko-razvedrilne pripomočke, ki krasijo tudi druge Audije najnovejšega datuma, vključno s povezljivostjo LTE (Audi obljublja tri leta brezplačnega interneta). ”Izboljšajmo ga, izostrimo ga, naredimo ga bolj športnega in elegantnega.
S prvotnim A5 smo imeli močno sporočilo, ki smo ga želeli obdržati.” je glavna vodila pri oblikovanju nove generacije pospremil oblikovni vodja družine B9 Frank Lambery. Med notranjo opremo najdemo Varoitus zaslon, vgrajeno kartico SIM (noviteta), multimedijski sistem MMI (podporo za Android Auto in Apple Car Play), 12,3-palčno instrumentalno ploščo (ločljivost 1449 x 540 slikovnih točk) in ekstra 8,3-palčni zaslon na sredinski konzoli. Med kopico asistenčnih priboljškov najdemo parkirnega pomočnika, sistem za prepoznavanje znakov, aktivni tempomat, … Za zvočno kuliso skrbi avdio sistem Bang & Olufsen.
Če pogledamo še pod ”krilo”. Kar nekaj žgancev so pojedli tako bencinski kot dizelski motorji, ki imajo za 17 odstotkov več moči, a so istočasno bolj varčni. Na voljo bosta dva bencinska in trije turbo dizel motorji (razpon moči od 190 KM do 286 KM), športni S5 Coupé pa bo gnal 3,0 litran V6 moottori, ki bo zmogel 354 KM in se bo od 0 do 100 km/h izstrelil v 4,7 sekuntia. Za prenos moči na kolesa so zadolžili 6-stopenjski ročni menjalnik, 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko oziroma 8-stopenjski samodejni menjalnik. Audi bo ponudil tudi različice s štirikolesnim quattro pogonom. In ko smo ravno pri podvozju. To je na novo zasnovano in omogoča prestavljanje med športnim in udobnim načinom vožnje. Z novim Audijem A5 Coupé se boste lahko na ulice zapeljali jeseni 2016.
Lisää tietoa:
audi.si