Pri Jaguarju sicer ne želijo dajati napovedi, a zdi se, da bi novi E-Pace utegnil postati še uspešnejši od F-Pacea, njihovega sicer nekoliko večjega SUV-ja. V Londonu so ga pred kratkim postavili na ogled in prvi vtis je ‘bombastičen’. Večina SUV-jev si je tako podobna, da jih razločimo šele po znački na sprednjem delu, E-Pace pa ima nekaj svojega.
Če smo v uvodu omenili večji Jaguar F-Pace, vsekakor s tem nismo mislili, da je Jaguar E-Pace le njegova manjša različica. Pri Jaguarju so želeli oblikovati povsem novo obliko avtomobila. Če so si že od kod ‘izposodili’ kakšno idejo, so si jo pri F-Typu, sicer Jaguarjevi športni liniji. Že ko pogledamo obliko prednjih žarometov, zadnji del avtomobila ter jantes 21 pouces, največja v tem razredu do zdaj, opazimo, da gre za poseben karakter. Ian Callum, prvi oblikovalec pri Jaguarju, pravi, da tako zunanjost kot notranjost E-Pacea obljubljata užitke v vožnji. Notranjost, ki spet rahlo spominja na športnega F-Typa, je morda Jaguarjevo najboljše delo do zdaj. Vsaka podrobnost je bila očitno skrbno načrtovana in premišljena. E-Pace je opremljen z 10-palčnim zaslonom na dotik Touch Pro, ki omogoča povezavo 4G et 8 Wi-Fi Hotspotov et 12,3-palčnim digitalnim zaslonom TFT na instrumentalni plošči.
EN SAVOIR PLUS: JAGUAR F-PACE: SUV PO PROFESIJI, ŠPORTNIK PO DUŠI
566-litrski prtljažnik zadostuje za potovalko, teniško torbo, otroški voziček pa še bo ostalo nekaj prostora. Tudi 2-litrski motor Ingenium ni od muh. Dizelska različica bo opremljena s 150, 180 oz. 240 ‘konjički’, bencinska pa z 246 oz. 296. Od 0 do 100 km/h bo pospeševal slabih 6 secondes, končno hitrost pa doseže pri 243 km/h.
Cena za tega lepotca se začne pri 33.700 evrih.
Galerija slik: Jaguar E-Pace
Plus d'information:
jaguarslovenija.si